1956 beoordelingen

1956 Reviews

Kwamen op de afgesproken tijd en hebben alles heel netjes aangelegd

Jeroen Ouwerling

Overzetten van SolarEdge contract vanwege eerdere positieve ervaringen bij oude huis en na verhuizing contract met andere partij die qua service niet prettig was. Zeer snel en goed geholpen waardoor... Overzetten van SolarEdge contract vanwege eerdere positieve ervaringen bij oude huis en na verhuizing contract met andere partij die qua service niet prettig was. Zeer snel en goed geholpen waardoor ik blij ben dat ik gebeld heb om de overstap te doen!

Marius Bakker

Het leveren en installeren van zonnepanelen ging in goed overleg en afspraken werden goed nagekomen, de levertijd was zelfs iets korter dan ik had verwacht. Kortom, een fijn bedrijf dat ik iedereen... Het leveren en installeren van zonnepanelen ging in goed overleg en afspraken werden goed nagekomen, de levertijd was zelfs iets korter dan ik had verwacht. Kortom, een fijn bedrijf dat ik iedereen kan aanraden.

Ben Zijlstra

Zonnepanelen, batterijen en laadunit geleverd en perfect geīnstalleerd. Uitstekend vakmanschap. Ik ben heel tevreden.

Harm Dijkman

Enthousiaste en vriendelijke werknemers die weten van aanpakken

Bas (Doetinchem)

Het hele proces rondom plaatsing van onze zonnepanelen verliep erg soepel. Scherpe en duidelijke offerte, goede informatie voorziening rondom het proces en de plaatsing ging vlekkeloos, met... Het hele proces rondom plaatsing van onze zonnepanelen verliep erg soepel. Scherpe en duidelijke offerte, goede informatie voorziening rondom het proces en de plaatsing ging vlekkeloos, met vriendelijke mensen die overal in meedachten!

Sven en Maaike

Goede ervaring. Vriendelijke en vakkundigr medewerkers, goede communicatie en alles top geregeld.

J.krisman

Goeie ervaring.