René

Goed geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden door Swen. Goede communicatie, duidelijk ‘stappenplan’, goede montage door ervaren monteurs en afwikkeling inzake btw wordt volledig verzorgd.

Eggink

Zeer goede en aardige monteurs , alleen had wel iemand verwacht die voor de tijd de situatie bekeek en een plan maakte. Dit moet ter plekke nog met de monteurs besproken worden en die vonden dat ook... Zeer goede en aardige monteurs , alleen had wel iemand verwacht die voor de tijd de situatie bekeek en een plan maakte. Dit moet ter plekke nog met de monteurs besproken worden en die vonden dat ook apart.

Heesen

Prima bedrijf, doen wat ze zeggen en denken mee.

Sander van Mier

Goed geinstalleerd, fijne communicatie!

P. van den Noort

Ben zeer tevreden hoe de installatie is gedaan, razendsnel en goed, wel wat irritatie tussen montagepersoneel en installateur electra maar dat heeft de werkzaamheden niet beinvloed, wel wil ik de... Ben zeer tevreden hoe de installatie is gedaan, razendsnel en goed, wel wat irritatie tussen montagepersoneel en installateur electra maar dat heeft de werkzaamheden niet beinvloed, wel wil ik de opmerking maken dat BTW teruggave door Dijkman geregeld zou worden maar er staat toch een bedrag van 97,50 euro op de rekening voor deze werkzaamheden, dan is het niet geregeld maar een betaalde dienst. Zou toch beter gecommuniceerd kunnen worden.

Alles prima geregeld. Goede monteurs. Snelle levering. Fijn bedrijf.

Contact was professioneel en zeer prettig. Denken goed mee en alle communicatie was duidelijk. Monteurs zeer professioneel en snel kleine schade aan dakgoot netjes gemeld.

Familie. J.G.Boorsma

Met 3 monteurs kwamen ze netjes op tijd aan. Twee voor de aansluiting van de zonnepanelen en één elektricien voor het monteren van de nieuwe schakelkast.
Het geheel zag er na afloop zeer goed...
Het geheel zag er na afloop zeer goed uit waarbij de bekabeling en apparatuur erg netjes was gemonteerd.
We zijn hier echt tevreden over
Familie. J.g.Boorsma

Prima bedrijf, weet waarover ze praten. Montage personeel luistert goed en voerde onze wensen prima uit