Een snelle reactie op onze aanvraag en daarnaast een goede uitleg en advies over de zonnepanelen die voor ons het meest geschikt waren. We zouden in maart op de planning staan voor het plaatsen van... Een snelle reactie op onze aanvraag en daarnaast een goede uitleg en advies over de zonnepanelen die voor ons het meest geschikt waren. We zouden in maart op de planning staan voor het plaatsen van de panelen, dat werd al januari.
Goede communicatie en service

Snelle levering, prima service, aardige vaklui

Ton Hassink

Goed bedrijf die gemaakte afspraken echt na komt. Gemotiveerde medewerkers die het plezier in het werk uitstralen.

Frans Berntsen

Bijzonder klantvriendelijk. Medewerkers denken met je mee en leggen alles deskundig aan. Op hun eigen bedrijfswagen staan ze zelf afgebeeld en dat zegt wel wat over hun werkklimaat. Daarnaast krijg... Bijzonder klantvriendelijk. Medewerkers denken met je mee en leggen alles deskundig aan. Op hun eigen bedrijfswagen staan ze zelf afgebeeld en dat zegt wel wat over hun werkklimaat. Daarnaast krijg ik up-to-date mails over de voortgang,btw-teruggave in heldere taal en bijlagen.

Rene Aal

We zijn zeer content met de manier waarop alles verlopen is . Een zeer prettig gesprek gehad met goede voorlichting over hoe jullie te werk gaan en alle beloftes zijn ook goed nagekomen.
We zijn zeer content met de manier waarop alles verlopen is .
Vakkundige mensen die het systeem goed en zorgvuldig geplaatst hebben.
kortom zeer tevreden

Nick Sahertian

Top! Duidelijke uitleg, snelle plaatsing, meedenkend.

Heuven

Was prima geregeld

Henk Jonker

Zijn zeer tevreden, goede en snelle afhandeling, met zeer nette en vriendelijke monteurs die een goede kijk op instaleren hebben

A. Kasper

We hebben de installatie van onze zonnepanelen door Dijkman Zonne-energie als zeer prettig en deskundig ervaren.