1910 beoordelingen

1910 Reviews

Zeer goede communicatie en correcte en snelle levering.

Jan Janssen

Goed en betrouwbaar bedrijf die haar afspraken nakomt

Prima, alles is goed verlopen.

JH Barneveld

Zeer prettig en professioneel bedrijf.

Gerard Marsman

Goed, vakkundig en betrouwbaar

Douwe

Mooi product en goed en net, gekwalificeerd personeel.

PRIMA IN ORDE EN SNELLE LEVERING

Snel gehandeld en besproken volgens plan.
Bij instalatie kwam een extern bedrijf waar wij niet van op de hoogte waren want wij verwachte monteurs van Dijkman.
Hun kwamen ook met een...
Snel gehandeld en besproken volgens plan.
Hun kwamen ook met een keurige oplossing naar hun inzicht omdat Dijkman niet persoonlijk is komen kijken.
Bij verlaten was de afdekkap in de meterkast niet dichtgedraaid en viel er later vanaf.
Helaas is dat wel erg slordig.
Wel over gebeld maar kwam niet veel feed back.
Voor de rest lugt het keurig op dak en werkt het bij ons weten naar behoren.

Schutten

Zeer kundig en zorgvuldig

Hilbert van den Berg

In september 2022 hebben we 7 zonnepanelen besteld bij Dijkman Zonne-energie. Op dat moment was de wachttijd 6 maanden. Dat was even slikken, maar omdat we veel goede reviews hadden gezien over dit... In september 2022 hebben we 7 zonnepanelen besteld bij Dijkman Zonne-energie. Op dat moment was de wachttijd 6 maanden. Dat was even slikken, maar omdat we veel goede reviews hadden gezien over dit bedrijf, hebben we toch gekozen om wat langer te wachten.
Dat was een goede keus.
In februari 2023 kregen we bericht dat we niet de Enphase IQ7A micro omvormers kregen, die op de offerte stonden. Nee, er was een nieuwe serie uitgekomen en die zouden wij ook krijgen, nieuwste IQ8 micro. Erg mooi, natuurlijk.
De installatie in april 2023 verliep uitstekend. Deskundig en vriendelijk personeel, die ons uitleg gaf hoe alles werkte.
Nu een jaar later komt de opbrengst overeen met hun schatting. Ook niet slecht, natuurlijk.
De service is prima. Als je een vraag hebt, wordt die uitvoerig en snel beantwoord. Onlangs moest het dakleer van onze dakkapel vervangen worden. Daartoe moesten er 4 panelen tijdelijk verwijderd worden. Dat was prima te regelen. De serviceafdeling denkt goed mee.
Het was even wachten op de panelen, maar het was het wachten waard!