8.5/10
8.5/10

Super happy with the service, I recommend.

Zeer klantvriendelijk en snel.

Zeer snelle levering, product in top staat.

Berend

Buiten het feit om dat ze bij Dijkman de scherpste hadden is de hele afhandeling erg bevallen. Op tijd, degelijk verpakt en goed op de hoogte gehouden via mail al met al prima!

Scherpe prijs
Aflevering conform afspraak

L. D. Oosterbaan

Na een tevreden winkelbezoek, een vlotte bestemming via het internet gedaan.

Professionaliteit van het winkelpersoneel.

e de bruyn

Goed. goede service veel kennis van zaken!

op tijd verzonden, zijn niet bureaucratisch wat wel de grootste pre is in deze tijd!

Koos

Geweldige zaak met gelukkig ook nog een fysieke winkel! Al meer dan 30 jaar tevreden klant.

Altijd goed advies en goede prijzen.

Marcel

Vriendelijk geholpen en snelle levering

Goedkoopste prijzen van alle muziekwinkels

In de winkel in Alkmaar werd ik zeer slecht geholpen. Als blokfluitdocente had ik een blokfluit voor een leerling nodig, maar ik mocht hem niet eerst even uitproberen. Blokfluiten mogen alleen op de...

Instrumenten moeten ten alle tijden uitgeprobeerd lunnen worden, al helemaal door afgestudeerde muzikanten die hun vak verstaan.

Reactie Dijkman Muziek:

Beste Blokfluitdocente,

Wij hebben deze hygiëne maatregel uitsluitend voor houten blokfluiten aangezien er bij blazen altijd een lichte afdruk op het houten mondstuk achterblijft.
Ook weet u ongetwijfeld als geoefend blokfluitspeelster dat een echt weloverwogen goed oordeel pas te vellen is als de houten blokfluit warm en ingeblazen is.
Wij snappen uw standpunt dat u het liefst na een aantal fluiten aangeblazen te hebben de beste er wilt uitkiezen.
Wij van onze kant vinden het niet kunnen om een houten blokfluit aan een klant te verkopen waar al door diverse mensen op geblazen is.
Het grapje wat mijn collega vervolgens maakte was wellicht wat ongelukkig gekozen, daarvoor excuus.
Wij begrijpen uw standpunt maar wij hopen dat u enig begrip heeft voor het onze.

Team DijkmanMuziek Alkmaar

Leveren wat is afgesproken.

A.benistant

Zeer goed.
Snelle levering.

Goede afhandeling en snelle levering.