Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.5/10

Ik heb onlangs een burny RSA 65 gekocht via de website.
Erg snelle, erg fijne en absoluut nette service!
Zo werd ik na het doen van de bestelling gebeld om op de hoogte gebracht te...

De snelheid van leveren,
De klantvriendelijke service

Matteo Tedesco

Stage piano occasion aangeschaft

Fijn dat de piano per post geleverd kon worden

Toen de piano binnen kwam waren de toetsen plakkerig en zaten er veel vieze plekken op. Ook zitten er beschadiging op de toetsen die niet vermeld waren. Ik vind zelf dat de toetsen wel schoon mogen zijn al koop ik een occasion bij een winkel.

Reactie Dijkman Muziek:

Beste klant.

Bedankt voor uw feedback.
Ondanks onze zorg om de consument zo volledig mogelijk te informeren over de staat van een occasion product blijft er altijd ruimte voor verschil van inzicht, anders dan bij een bezoek aan onze zaak.

Uiteraard behoort een occasion product schoon en technisch in prima staat te verkeren .
We vinden Uw mening in deze belangrijk en zullen deze informatie beter toepassen bij presentaties in toekomstige occasion producten.

Vriendelijke groet,
DijkmanMuziek Team

Mike Adamzek

Altijd tevreden. Goede snelle bezorging en uitstekende service.

Heldere overzichtelijke website

jesse

De prijs was geweldig

snelle levering

als ik betaal voor postnl wil ik ook post nl en niet een of ander busje met random mensen erin ook was het geen pickup set maar 2 single packs waardoor ik somige dingen dubbel had aen somige dingen nie geleverd waren omdat het niet bedoeld was als een dual pack

Alkmaar Contrabas

Site iets minder duidelijk dan de grote internetcollegas maar het werkte goed en kon alles vinden.
In de winkel zelf vaak goed geholpen, weeg aankopen goed af en doe er lang mee dus ben geen...

Bereikbaarheid, eerlijkheid in de winkel. Kreeg zelfs eens de tip een AMP elders te kopen. Nou dat is wel eerlijk.

Ja graag bij online aankopen de mogelijkheid toevoegen om het in de winkel op te halen! Wie weet... koopt men dan nog wat extra...

wmeijde@xs4all.nl

Nog niet veel ervaring met dit bedrijf

Thanita

Fantastisch

Snel

Eileen Engels

Zeer tevreden!

Snelle respons, goede service.

Steuhm

Aankoop gitaar

Breekbaar-sticker op de doos (als er een instrument in zit) De postbode liet mijn pakketje erg hard op de grond neerkomen. Nu wist diegene natuurlijk niet dat er een gitaar(tje) in zat, maar een extra waarschuwing kan geen kwaad.

Margarita

Mijn zoon zit al vanaf 20 mei te wachten op zijn bestelling '!! Ik heb gemaild dat ik het wel erg vind duren ( levertijd tussen 2-5 werkdagen) .. Antwoord dat ik het ordenr moets sturen maar dat heb...

Dat jullie het dan ook leveren !! na netjes betaald te hebben ,.. Mijn zoon wacht al vanaf 20 mei, !!! Geen reaktie meer geven op de mail die ik netjes beantwoord, vind het echt niet leuk voor mijn zoon, hij heeft ervoor gespaard en nog steeds niets gezien en ik niets meer gehoord....

Altijd verzending doorgeven waar het pakketje verblijft en waar het is en een mail bevesteging met een Ordenr!!
En zeker het pakketje dan ook daadwerkelijk krijgen waarvoor je betaald hebt.!! ... Nu nog steeds niets gezien en niets meer gehoord van Van Dijk..ik hoop echt dat ze een goede reden hebben, maar dit lijkt nergens op !!

Reactie Dijkman Muziek:

Dank u wel voor uw review. Helaas is het met uw order niet geheel goed gegaan en zeker wat betreft de communicatie naar u toe.
Het product wat u besteld heeft was bij ons onverhoopt uitverkocht. Wij zijn dan afhankelijk van onze leverancier. In eerste instantie melde die ons dat het artikel leverbaar is maar na een paar dagen werd ons medegedeeld dat het pas een paarweken later zal zijn.
Wij hebben u niet goed op de hoogte gehouden wat betreft de status van de order, onze excuses hiervoor. U heeft inmiddels u geld retour ontvangen.
Bij het plaatsen van een order op onze website krijgt u altijd een ontvangstbevestiging en bij versturen altijd een track&trace nummer toegestuurd.

DijkmanMuziek Team