8.5/10

Harry Teering

Positief, dit was mijn eerste bestelling.

Makkelijke bestel-procedure. Na het plaatsen van de bestelling, wordt je netjes op de hoogte gehouden van de status van de order. Alles was binnen 48uur bezorgd. Zeer correct en professioneel.

Snelle levering. Heb mindere ervaringen bij andere bedrijven.

Geweldig assortiment gitaren. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Goed geholpen bij keuze gitaar. Betty is een topper!

Te veel rommel en dozen bij entree winkel..

De bestelling en levering verliepen vlot, echter:
Bij het uitpakken van het apparaat bleek dat er wat losse onderdelen in te zitten die wat rammelden bij het heen en weer bewegen van dit...

Snelle levering, inclusief twee gratis extra XLR kabeltjes.

Voordat een apparaat verstuurd wordt, dient deze eerst even visueel en eventueel funntioneel getest te worden.

Reactie Dijkman Muziek:

Beste klant,

Dank u wel voor de review, echter op dit moment kunnen wij niet traceren om welke order dit gaat en welk apparaat... Als er iets niet goed aankomt kunt u het beste ons telefonisch (of per mail) op de hoogte stellen van het probleem dan komen wij met een passende oplossing.
In principe worden alle instrumenten en apparaten gecontroleerd als deze bij ons de winkel verlaten. Dus wij horen graag van u om welk artikel dit gaat.

Het DijkmanMuziek Team

Vincent tyers

Great fast service, product was exactly as expected and very reasonably priced

Website was easy and friendly, I would recommended to others and also use again

There was super fast service, next day the goods were delivered ,.. we actually expected (mentioned on site) 2-5 working days ,.. no sign was given regarding delivery ,.. for us no problem, we are often home to accept 👍

Telefonisch werd ik zeer onvriendelijk te woord gestaan: In de vestiging in A'dam werd ik doorgestuurd naar Alkmaar. De verkoper die ik hier aan de lijn kreeg was op het randje van onbeschoft en...

Bestellen via internet van makkelijk

Telefonisch contact kan een stuk beter.

Reactie Dijkman Muziek:

Beste klant,

Jammer van dit voorval , dit is zeker niet ons beleid. Deze informatie zullen we zeker gebruiken om in de toekomst dit te voorkomen.

Het DijkmanMuziek Team

Joep

Voice mixer besteld

snelle levering

Everything fine.

They had what I was looking for.

A second language. English.

Helaas kon mijn bestelling niet volgens levertijd bezorgd worden, ik werd zeer netjes gebeld en de optie voorgelegd om te wachten of mijn geld terug te krijgen. Zeer te spreken over de manier hoe...

Telefonisch contact, afspraken nakomen

Super! Eerst in de winkel geholpen in Amsterdam door vriendelijke en professionele man en daarna online mijn aankoop gedaan.

Klantvriendelijk
Helder

Niet in spam box laten komen