Dijkman Muziek

Dijkman Muziek Ook benieuwd naar feedback over de webshop Dijkman Muziek? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company491
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Dijkman Muziek met 8.7/10. Gebaseerd op 491 ervaringen.

Peter bloem
Goed (8/10)
Peter bloem

Vriendelijk personeel! Goede service, Snelle levering.

nvt

Score voor Dijkman Muziek:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onlangs een fender precision american standard usa basgitaar gekocht bij dijkman!.
eerst gebeld ivm wat info over lever datum! zeer goed geholpen! binnen 2 dagen was mij bas geweldig goed afgeleverd!!.

Prima (7/10)

Uitgebreid aanbod

Bij online bestellen zou ik graag eerder willen weten wat de levertijd is.

Score voor Dijkman Muziek:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed aanbod, personeel heeft voldoende kennis.

P.Kooiman
P.Kooiman

Gitaar zeer goed verpakt en met een reserve set snaren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede uitleg aan de telefoon en mooie website.

Matig (5/10)

Vriendelijke en gerichte service.

Betere verpakking.

Beste klant,

Onze excuses voor de lichte vertraging van uw order, de levering van onze leverancier duurde inderdaad iets langer dan verwacht en wij zijn blijkbaar vergeten u daarvan op de hoogte te houden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Voor wat betreft de verpakking: wij hergebruiken alle dozen en inpakmateriaal voor het verzenden van onze pakketten, en zijn dan dus een beetje afhankelijk van wat voor dozen we op dat moment hebben liggen. Daar komt bij dat de standaard die u besteld heeft niet in een hele stevige doos wordt geleverd en wel kwetsbaar is, vandaar de grotere doos eromheen. Wij zijn blij te horen dat de standaard bevalt!

Het Dijkman Team

Score voor Dijkman Muziek:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service. het pakket dat ik toegezonden kreeg was vele malen groter dan het product en ik kreeg het gevoel dat alle overgebleven karton en piepschuim in het pakket terecht was gekomen. daarnaast heb ik zelf contact opgenomen over de bestelling de standaard stond nog in backorder in belgië maar werd na het mailtje toch snel geleverd. zeer tevreden over het product.

Heel goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, goed product.

S. Egberink
Zeer slecht (2/10)
S. Egberink

Site beter bijhouden qua wat er op voorraad is
Beter communiceren naar de klant toe

Beste,

Ondanks onze zorg om onze site actueel te houden kan het helaas wel eens gebeuren dat een product zichtbaar is dat niet meer op voorraad is. Het kost ons soms een paar dagen om te achterhalen of het artikel nog op voorraad is in ons andere filiaal of in ons magazijn, vandaar de vertraging in de communicatie. Dit had uiteraard beter naar u gecommuniceerd moeten worden, hiervoor onze excuses.

Dijkman Muziek team

Score voor Dijkman Muziek:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik had via deze winkel een gitaar besteld, de ibanez awd83t-trd. ik vond het al erg vreemd dat deze überhaupt verkrijgbaar was aangezien dit een redelijk oud model is (2005), maargoed, als de site zegt dat de gitaar op voorraad is....
ik heb de gitaar besteld en ook gelijk betaald via ideal op 22/7, en ik kreeg netjes een orderbevestiging met de verwachte levertijd van 1 tot 5 werkdagen. .
op 27/7 had ik nog niks gehoord, geen verzendbevestiging of wat, en de gitaar was van de site gehaald, dus ik heb er maar eens achteraan gebeld. na 3x in de wacht gezet te zijn nog geen duidelijke verklaring gehad waarom de gitaar nog niet verzonden was, en de persoon aan de telefoon vertelde mij dat ik teruggebeld zou worden als ze meer wisten. 2u en 30min later heb ik nog maar eens gebeld omdat ik maar niks hoorde. toen ik belde was de eigenaar zelf aanwezig en wisten ze me binnen 5 minuten te vertellen dat de gitaar er niet meer was en ook nooit meer leverbaar zou zijn. daarna heb ik 2 opties gekregen; een mail met 2 mogelijke vervangers of mijn geld terug. ik heb voor het laatste gekozen i.v.m. vertrouwen..
ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ik zelf niet had gebeld..
ik vind het erg vervelend dat ik zelf erachteraan moest na 5 dagen, en ook heel erg vreemd dat de gitaar überhaupt nog op de site stond. kortom; heel erg slechte ervaring. dat producten niet meer voorradig kunnen zijn snap ik, maar dat het dan zo moet, is heel erg jammer.

Han-Willem
Han-Willem

Goed telefonisch bereikbaar. Afspraken nagekomen. Scherpe prijs.

Informatie op de site was niet volledig. Pas op met knippen en plakken van productinformatie van verschillende modellen (-:

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super positief, vriendelijk contact en duidelijk afspraken.

Uitstekend (10/10)

Ik had eerst een andere versie besteld, maar ik werd gebeld door Dijkman Muziek omdat er bij de importeur ook deze speciale uitvoering (50 years anniversary) nog beschikbaar was die bovendien goedkoper was en sneller te leveren.
Ook bij mijn oorspronkelijke bestelling werd de prijs direct aangepast toen bleek dat de speakerkast elders goedkoper te vinden was. Kortom, een erg klantvriendelijke opstelling.

Op de website zou de verwachtte levertijd handig zijn voor de producten die niet op voorraad zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een marshall jvm410hjs b (blue, speciale joe satriani signature uitvoering) met bijbehorende speakerkast gekocht bij dijkman muziek.

BASis Muziek
Prima (7/10)
BASis Muziek

had het product uitstekend verpakt binnen enkele dagen thuis

zou het prettig vinden als de bezorgdatum wat eerder bekend zou zijn, heb per e-mail hierom gevraagd maar geen response gehad.

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Wij zullen dit punt meenemen voor de toekomst.

Veel plezier met uw aankoop!

DijkmanMuziek Team

Score voor Dijkman Muziek:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb een bariton ukelele on line besteld.

Bedrijfsinformatie

Gitaren, Toetsen, hardware/software, accessoires of DJ gear. Wat u ook zoekt, u vindt het in onze muziekwinkel Dijkman muziek. Bekijk de site en bestel nú online of kom naar één van onze winkels!
Adres
Rozengracht 115