8.5/10

Michiel Pronk

Prima ervaring. Klantvriendelijk!

Als een datum van levering wordt afgesproken zorg ervoor dat dit gebeurt door het pakket op tijd aan te bieden aan de transporteur. Rekening houdend met de overslag tijd bij de depots. (Grote pakketten)

Lees maar hieronder

De veelbelovende website

Duidelijk zijn, op de site stond 1 tot 5 dagen voor levering. Ik moest zelf bellen waar de bestelling bleef. Gitaar zou beschadigd zijn. Nog langer wachten. Vervolgens belt iemand die zegt dat er krassen op de volgende gitaar zit en iemand zegt dat hij ineens opgestuurd kan worden nadat ik zei dat ik zou annuleren als ik hem niet zou krijgen. Dus doe wat aan de communicatie en eerlijkheid / geloofwaardigheid.

Reactie Dijkman Muziek:

Beste klant,

De gitaar is volgens aangegeven levertijd van onze leverancier gewoon binnen gekomen, echter tijdens transport van fender naar ons bedrijf beschadigd.
Per direct meerdere exemplaren bijbesteld en een mooi exemplaar toegestuurd.

Hellaas hebben we door dit voorval niet de beoogde levertijd kunnen waarmaken hiervoor onze excuses.

Het Dijkmanmuziek Team

Fender versterker gekocht

Meteen reactie op mail

Mat

Alweer snel geleverd!

Eerste aankoop snaren. Heb wel eens de winkel in Alkmaar bezocht.

Vriendelijk geholpen.

nvt

Mirjam

Telefonisch paar vragen gesteld, prettig contact gehad met duidelijke antwoorden

Prettig duidelijk antwoorden, vriendelijke medewerker

Zeer positief, snelle en correcte service!

Snelheid van verzending.

Richard Mangindaan

Ik had een basversterker van Tc Electronic besteld en ontvangen, maar er ontbraken 2 snoertjes. Aan de telefoon kreeg ik een vriendelijke medewerker die het uit zou gaan zoeken waar deze waren...

Hele goede service en snelle levering.

Beloofde levertijd uit advertentie werd niet aan voldaan, na een reactie van mijn kant is alsnog, zij het later, geleverd. Waarvoor dank.

Dat alsnog geleverd werd, sneller dan aanvankelijk werd aangegeven

Eerder communiceren of advertentie tijdig aanpassen

Patrick Konijn

Prima en volgens afspraak in de winkel alkmaar afgeleverd.

Veel keuze zowel in de winkel als in de webshop. Gewoon af te halen en betalen in de winkel na online bestelling

Een bericht dat het item in de winkel was kreeg ik niet.