Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.5/10

Patrick

Gitaar besteld op internet, maar niet tevreden over de gitaar. Mocht 'm retour sturen en kon een nieuwe krijgen , maar kon ook zelf even langskomen om te kijken wat voor gitaar bij mij paste. Ben...

Goede service en zeer klantgericht!

Goed geholpen, aardige lui. Schone zaak ook omdat in de paar keer dat ik er ben geweest een heer van de zaak aan het dweilen was.

Groot assortiment.

Neen

Fijne winkel.

Goed geholpen aan de telefoon.

Op dit moment weer ik het niet.

Fred Canelas (DJ Freud)

Very good. The items were shipped very quickly. The items were exactly as described.

Customer service. Delivery speed.

None

Leopold Aerts

Leuke eerste ervaring. Telefonisch technische uitleg en een perfecte levering van de gadget. Werd wel dubbel zo duur door de verzendkosten! Ben wel tevreden hoor!
Leopold uit Geel België

Technische telefonische uitleg!

Fred

Wat een top bedrijf! Vorige week gebeld over Fender strat in bepaalde kleur. Werd vandaag terug gebeld dat gitaar aangekomen was. Gitaar zat nog in doos, werd ter plekke uitgepakt ( op mijn...

Allerte goede verkoper in Alkmaar, ongedwongen, prettig. Kennis van zaken.

die ga ik niet geven, anders worden jullie te groot. Het is juist de oprechte aandacht voor de klant.

Marten de Nes

Ik kende het bedrijf niet. Orderbevestiging correct evenals de levering van het product.

Ondanks dat ik Dijkman-muziek aanvankelijk niet kende kreeg ik al snel de indruk met een soliede zaak te maken te hebben.

Op de orderbevestiging stond geen levertijd vermeld. Dat zou ik wel prettig hebben gevonden. Ik heb daar in een apart e-mailtje naar moeten vragen.

Ed Kruithof

Uitstekend assortiment, prima service

Zie boven

Vreni

Heel fijn bedrijf. Goed geholpen in de winkel met jet uitzoeken van een gitaar. Daarna heb ik online nog studio monitoren gekocht. Die bleken elders goedkoper te zijn en toen hebben ze een mooie...

Goede service, snelle levering en duidelijke website

Uitstekend

snelle levering!