Jairo

Goed!

Aardige en behulpzame medewerkers

Ik had voor mijn daadwerkelijke bestelling een andere bestelling geplaatst waar op de site stond dat het beschikbaar zou zijn, maar dat was helaas niet het geval. De medewerker aan de telefoon was... Ik had voor mijn daadwerkelijke bestelling een andere bestelling geplaatst waar op de site stond dat het beschikbaar zou zijn, maar dat was helaas niet het geval. De medewerker aan de telefoon was zeer behulpzaam en dacht mee met andere opties! Dus een verbeterpunt zou zijn dat de voorraad aangegeven op de site meer up to date moet zijn.

Feikje Boertjens

Snelle, persoonlijke en vriendelijke service

Fijn dat de medewerkers persoonlijk contact opnemen bij vragen. Tegenwoordig is alles automatisch maar bij aankopen als een instrument is persoonlijk contact voor mij echt een meerwaarde!

Misschien overleg met de postorderbedrijven dat ze geen pakketten onbewaakt bij de deur zetten. Er had een handtekening gezet moeten worden en bij een buur afgeleverd moet worden. Het pakket betrof... Misschien overleg met de postorderbedrijven dat ze geen pakketten onbewaakt bij de deur zetten. Er had een handtekening gezet moeten worden en bij een buur afgeleverd moet worden. Het pakket betrof een gitaar en stond in de zon toen ik thuis kwam en had zo meegenomen kunnen worden door een buurtbewoner of voorbijganger. Dit is fout van het postorderbedrijf maar denk dat goede communicatie hierover een verbeterpunt kan zijn om dergelijke situaties te voorkomen.

Arthur Nijssen

Snelle levering van mijn gebruikte keyboard tegen een prijs die won van alle concurrentie. Product was zeer netjes verpakt, waardoor kans op transportschade minimaal is en oogt/voelt als nieuw!

Gebruikt product in nieuwstaat, zeer vakkundig verpakt en direct verzonden.

N.v.t.

EA Uittenbogaard

Ik zou hier niets meer kopen duurt lang voor ze reageren soms helemaal niet reageren had iets besteld wat kapot geleverd werd nieuwe besteld na twee weken hoor je pas na zelf bellen dat het niet... Ik zou hier niets meer kopen duurt lang voor ze reageren soms helemaal niet reageren had iets besteld wat kapot geleverd werd nieuwe besteld na twee weken hoor je pas na zelf bellen dat het niet meer leverbaar is bagger bedrijf dus

Hebben ze niet

Reageren op mails

noel jaasma

Wisselend.

Super klantvriendelijk.

Order status van bestelling is slecht geregeld, krijg ook geen updates over mijn order. Dit moet echt beter.

Johan Dijkstra

Duidelijke website. Telefonisch erg correct en vriendelijk geholpen. Vlotte en duidelijke opvolging na de vragen tijdens het telefoongesprek. De gitaar perfect afgesteld en goed verpakt... Duidelijke website. Telefonisch erg correct en vriendelijk geholpen. Vlotte en duidelijke opvolging na de vragen tijdens het telefoongesprek. De gitaar perfect afgesteld en goed verpakt toegezonden.

Kortom een aanrader!

Eerder genoemd

Rob Berkhout

Telefonisch contact perfect, voor de bestelling werd ander filiaal in Amsterdam gebeld en na een paar dagen al bezorgd.

Vriendelijk en behulpzaam.

jan visser

goed bezig

Henk Smeenk

Langzaam wordt niet gebeld als het langer duurt jammer

Veel informatie

Geld sneller terug sturen

Mark Schinkel

Makkelijk besteld en snel geleverd

Groot assortiment