8.2/10

Hans Keizer

Wij hebben 3 keer een vestiging bezocht (2 x amsterdam en 1 Alkmaar). Prima geholpen, medewerkers zijn allen zeer kundig.

deskundigheid

Geen. Parkeren in Amsterdam is dramatisch, maar daar kan Dijkman niets aan veranderen. Wij zullen in het vervolg de locatie in Alkmaar bezoeken, waar parkeren geen probleem is.

Koen Bos

Mooi aanbod, prachtige amp-combinatie besteld. alleen duurde het een beetje langer voordat het verstuurd werd. Was een goeie verklaring voor maar misschien even contact opnemen was fijn geweest.... Mooi aanbod, prachtige amp-combinatie besteld. alleen duurde het een beetje langer voordat het verstuurd werd. Was een goeie verklaring voor maar misschien even contact opnemen was fijn geweest. Maar zat me verder niet heel dwars, het is immers geen ali-express!

Mooi aanbod, persoonlijk en enthousiast in het contact. Gelukkig geen grote verkoopfabriek-mentaliteit.

boven al beschreven.
boven al beschreven.
heb laag gescoord bij snelheid levering maar eigenlijk is dat niet eerlijk. nadat ze het verzonden hadden heeft PostNL er een knoeizooi van gemaakt. Kan Dijkman weinig aan doen.

Consument

Prima, meedenkend

Meedenkend

Goede voorraad administratie

roel idskes

Duidelijk

I Vermeulen

Vriendelijke medewerkers in de winkel en snelle levering.

Uitgebreide info over de instrumenten

Ik kreeg een mail dat ik een gratis onderhoudsbeurt kon krijgen voor een gitaar, maar had een stage piano besteld.

Erwin van Motman

Goed, geen aan of opmerkingen.

Artikel was niet op voorraad maar toch snel geleverd.

N.v.t.

Boudewijn van der Lecq

Prima!

Creatief - ik wilde iets bestellen dat niet op de website stond en dat was mogelijk.

Wat ik wilde bestellen was wel op voorraad maar stond niet opd e website.

Ruud

Fijn bedrijf, betrokken en service gericht.

Goede ervaringen met Dijkman betreffende mijn recente aankopen. Service gericht, nauw betrokken bij een aanvraag van een product. Scherp geprijsd.
Kortom, een tevreden klant.

jan koremans

De gitaar Taylor Swift Baby Taylor was uitstekend verpakt ,afgesteld en voldeed aan alle verwachtingen ook de gitaarhoes die geleverd is van uitzonderlijk kwaliteit een echte body voor je gitaar... De gitaar Taylor Swift Baby Taylor was uitstekend verpakt ,afgesteld en voldeed aan alle verwachtingen ook de gitaarhoes die geleverd is van uitzonderlijk kwaliteit een echte body voor je gitaar met de bijgeleverde accessoires

goede service, vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam

NVT

Mark Winters

Teleurstellend

leuke website met aantrekkelijke producten

direct een open discussie voeren over het juist afstellen van een gitaar. En niet weer terugsturen naar de klant als er niets is verbeterd