1913 beoordelingen

1913 Reviews

Jasper

Dijkman Zonne-energie komt op mij over als een amateuristisch bedrijf. De communicatie verliep slecht. Wijzigingen in de planning werden niet of te laat aan ons doorgegeven en als je belde om... Dijkman Zonne-energie komt op mij over als een amateuristisch bedrijf. De communicatie verliep slecht. Wijzigingen in de planning werden niet of te laat aan ons doorgegeven en als je belde om verhaal te halen werd er tegen je gelogen (dit weet ik omdat ik al informatie wist van de monteur die op locatie was voor ik belde).

Dan de installatie zelf. Wij hebben een PVC dak van 50 jaar oud. Wij zijn opzoek geweest naar een bedrijf die daarop zou kunnen plaatsen. Er waren een aantaql bedrijven die dit konden doen, alleen Dijkman zei dat ze er 9 op konden plaatsen. De rest van de offertes waren allemaal een stuk minder panelen. Hierom zijn wij met Dijkman in zee gegaan. Er is een monteur langs geweest om te controleren of plaatsing ook echt mogelijk was. En dit was mogelijk. Toen het zover was en de panelen geplaatst zouden worden werd er echter doodleuk verteld dat plaatsing van zonnepanelen op de manier zoals op de offerte vermeld niet mogelijk was op ons dak omdat het te oud was. En het er in plaats van 9, toch 6 zouden gaan worden.

Hier zijn we erg boos over geworden omdat er een aantal andere bedrijven waren die dit ook wel hadden kunnen doen waar we dan liever mee in zee zouden gaan, maar omdat de omvormer en de rest van de bekabeling al hing hadden we weinig andere keus dan verder gaan met Dijkman. Uiteindelijk dus toch voor 6 panelen gegaan middels een plak dak systeem.

Dit bedrijf stelt mij ongelovelijk teleur en ik vertel aan iedereen die het wil horen dat ze bij iedereen behalve dit bedrijf hun zonnepanelen moeten laten plaatsen.

A ten Hof

Fijn contact, snel geleverd en netjes opgeleverd

Mariët ten Have

Deskundig en vriendelijk personeel dat vlot en netjes werkt en alles keurig achterlaat. Het ziet er allemaal tiptop uit!

Ik was teleurgesteld dat de opdracht bij ZZP'ers terecht was gekomen. Deze mannen hadden een lage prioriteit dat het netjes weggewerkt zou worden en enig extra werk daar hadden ze geen zin in.

Ane Sybesma

Goede, professionele en vriendelijke monteurs, goede prijs

Ruben Singapradja

Top
Binnen een halve dag geïnstalleerd en direct profiteren van de zonne- ernergie👍🏼

A. Boskma

Goede communicatie en vakkundig personeel.

Een bedrijf dat mee wil denken in de wensen van de klant. Mijn contact met Henrico verliep perfect. Tenminste iemand die weet waar hij over praat. Monteurs waren met een kleine dag klaar en werkten... Een bedrijf dat mee wil denken in de wensen van de klant. Mijn contact met Henrico verliep perfect. Tenminste iemand die weet waar hij over praat. Monteurs waren met een kleine dag klaar en werkten veilig.

Beleefd personeel, werken netjes. Planning is alleen zeer slecht te bereiken. Kwamen keer niet opdagen, bellen lukte niet, werd niet op mail gereageerd. Later meerdere malen gebeld, steeds... Beleefd personeel, werken netjes. Planning is alleen zeer slecht te bereiken. Kwamen keer niet opdagen, bellen lukte niet, werd niet op mail gereageerd. Later meerdere malen gebeld, steeds voicemail, ingesproken, maar bellen niet terug.