1918 beoordelingen

1918 Reviews

Prettige ervaring.
Goed en eerlijk (verkoop)verhaal; prettig contact met planning en ook met de monteurs.

Prima installatie maar wel erg lang moeten wachten.

Hendriks

Komt afspraken na. Prettige en deskundige installateurs. Komen van te voren kijken en geven goed advies.

Hemmelder

Aanvankelijk door een ingehuurde ploeg slordig en met gebreken geïnstalleerd en opgeleverd. Na reclamering adequaat verholpen door eigen medewerkers.

Kranenborg

In de stromende regen en bij vrieskou hebben de installateurs van Dijkman de panelen op ons schuine en platte dak gelegd. Alles zoals afgesproken ( precies de wachttijd en goede communicatie over de uitvoering ) en geen geklaag over het weer.Veiligheid hielden ze wel goed in de gaten.Goede uitleg gehad over de meterkast en de app van Enphase wijst zich vanzelf. Alles lijkt prima te werken.
Wij zijn heel tevreden.

Jan Schukkink

Weer of geen weer, bij Dijkman schijnt de zon altijd

Wij zijn zeer tevreden

Quinten

Snel, vriendelijk, en oplossingsgericht. Binnen anderhalve dag lagen de panelen op mijn dak en kon ik genieten van een lagere energierekening!

Joop

Wij hebben zeer positieve ervaring met Dijkman zonnepanelen. Eerst zijn er twéé medewerkers geweest om de stoppenkast aan te passen, vervolgens enkele dagen later zijn de panelen gelegd. Medewerkers... Wij hebben zeer positieve ervaring met Dijkman zonnepanelen. Eerst zijn er twéé medewerkers geweest om de stoppenkast aan te passen, vervolgens enkele dagen later zijn de panelen gelegd. Medewerkers overleggen wat ze gaan doen. Eventuele ideeën worden meegenomen. Zeer nette en correcte medewerkers. Enige minpunt is de lange wachttijd. In mijn ogen te lang.

Sjonny Lubbers

Duidelijke en heldere offerte en contact, plaatsen was een halve dag met vaklui!