DiGusti

Antoon

Is heel goed.

Lekkere producten

Prachtig Italiaans pakket besteld.
Helaas ontbraken er een paar ingrediënten maar met 1 mailtje werd dit binnen 3 dagen nabezorgd.
Super!

Makkelijk contact te leggen en zeer snel een reactie.
Maar natuurlijk heerlijke ingrediënten

Maria Thors

Prima assortiment, heerlijke balsamico’s
Wat mij wel verbaasde, onze balsamico die ik de laatste keer bestelde voor eigen gebruik was vergezeld van een grote luxe doos. Voor een bedrijf dat...

Janneke van der Pol

Helemaal prima. Optijd geleverd! En een duidelijke site

Snelle en keurige levering

Marianne

Heerlijke delicatessen, die de eigenaar persoonlijk komt brengen!

Ooit stond er een fles van de DiGusti biologische olijfolie op tafel bij een restaurant in Rhenen. Smaakte fantastisch, dus de gegevens van het label genoteerd en bij DiGusti uitgekomen en gaan bestellen. Nu woon ik zelf dichtbij Rhenen en het is al meermaals voorgekomen dat de heer Berkhout de producten zelf is komen langs brengen, heel persoonlijk!

Balsamico koop ik nergens anders meer dan bij DiGusti; de smaken van hun balsamico's zijn niet te vergelijken met die van bv de supermarkt.

Ingrid

Heerlijke artikelen, altijd fijn om ze ergens tegen te komen op een fair of zoiets.
Weten veel over hun producten.
Als je via de webshop besteld komt het super “veilig” verpakt in huis.

Product kennis en enthousiasme

Annette

Uiterst correct, makkelijk bestellen en snelle levering. En natuurlijk geweldige spullen!

Het meeverpakken van een paar lekkere bonbonnetjes/chocolaatjes in je bestelling komt altijd erg prettig over.
Heel sterk: werd 1 minuut na het plaatsen van mijn bestelling gebeld of het wel klopte dat ik 2 dezelfde sets balsamico bestelde.......of dat het misschien een foutje was? Nee, het klopte 1 om cadeau te doen en 1 voor mezelf. Wat een service!

Ineke

De bestelling werd door DiGusti snel en voortvarend afgehandeld.

Meestal wordt de bestelling de volgende dag of de dag erna bezorgd.
De producten zijn van goede kwaliteit en ik was verrast door de extra koekjes en de tas.

Prima website. Helaas was de tht-datum van één van de geleverde producten al een dag na de leverdatum verstreken

Wendy

Lekker eten en drinken, snelle levering, goede service

Snelle levering, goede kwaliteit van producten