DiGusti

Ik vind het jammer dat ik geen melding heb gekregen dat de producten waren verstuurd. Ik heb ze vandaag pas ontvangen terwijl ze op voorraad waren.

Heerlijke producten dus wel het wachten waard.

Suzanne

Ooit een keer producten gekocht op een fair in Rockanje. Mooie en heerlijke producten. Je haalt Italië in huis!

Producten zijn goed ingepakt en netjes verpakt. Ervaring met de rode balsamico azijn (8 jaar oud). Ontzettend lekker over verschillende gerechten. Nu ook de witte aangeschaft. De bonbons die we gratis bij de bestelling kregen waren heerlijk. Een klein minpuntje is dat je de bestelling niet kan volgen. Ik kreeg enkel een bevestiging.

Carolien

Ervaring is goed. Snelle levering, zeer goed verzorgd pakket!! En mooie producten.

De verzorging van het pakket. Het leek wel een kerstpakket!

A.G.M. Iedema

Snelle bezorging. En snelle reactie op email.

Ziet er heel goed uit. Ook nog een pak pasta erbij als cadeau.

Uitstekende producten, vlotte verzending en bij het uitpakken een heerlijke Limoncello bonbon als cadeautje.

Edwin V.

We leken zonder onze favoriete balsamico te komen met de kerst. Dus snel de witte en rode balsamico besteld. Als combi ook nog in de aanbieding dus dat was mooi meegenomen.
Snel geleverd....

Overzichtelijke website. Snelle levering. Heerlijke producten

Monique peters

Een bestelling on line gedaan .
Die was goed verpakt , razendsnel in huis.

Snelle nette levering

Prima, netjes en snel gekeverd in een mooie tas!

Odette - Fors design badkamers

Leuk en snelle reactie op mijn vraag per mail, ik werd telefonische teruggebeld.
Bij aankomst van mijn bestelde producten werd ik verrast door een hele leuke boodschappen tas van jute, wat...

Gemoedelijk en huiselijk...vriendelijk en verrassend als je de producten uitpakt.
Ik houd erg van vakmensen met een passie...ga zo door! ;-)