DiGusti

Familie M. Petersen

Wij hebben hele goeie ervaringen met Di Gusti, ook altijd gezellig proeven op de landleven dagen en dan kun niet niet weg zonder iets mee te nemen een lekkere olie of Limoncello.

Voor...

De limoncello is heel erg lekker!

Zeer tevreden over balsamico wit en rood. Wat een kwalitatief mooi product!!! Al lang trouwe klant en heb er meerdere mensen enthousiast voor gemaakt. Tevreden over contact en levering.

Christa

Hele goede ervaring, koop de Balsamico ,Manderinello en Limoncello op een Fair ( Marienwaard meestal) en ben ook al een paar keer in Rhenen geweest . Altijd zeer vriendelijk .
Maar net meest...

Goede producten

Berry hoeve

Vriendelijke mensen en prachtige heerlijke produkten

Vriendelijke mensen en veel kennis van de produkten

Fijne website en snelle levering

Snelle levering, prima kwaliteit

Heel fijn assortiment, verkoper is via een mail een beetje opdringerig om je meer te laten kopen, maar verder erg tevreden.

Fantastische producten die je niet snel ergens anders vindt, van hele goede kwaliteit. Regelmatig ontvang je cadeaus bij je bestelling.

Ik vind het jammer dat ik geen melding heb gekregen dat de producten waren verstuurd. Ik heb ze vandaag pas ontvangen terwijl ze op voorraad waren.

Heerlijke producten dus wel het wachten waard.

Suzanne

Ooit een keer producten gekocht op een fair in Rockanje. Mooie en heerlijke producten. Je haalt Italië in huis!

Producten zijn goed ingepakt en netjes verpakt. Ervaring met de rode balsamico azijn (8 jaar oud). Ontzettend lekker over verschillende gerechten. Nu ook de witte aangeschaft. De bonbons die we gratis bij de bestelling kregen waren heerlijk. Een klein minpuntje is dat je de bestelling niet kan volgen. Ik kreeg enkel een bevestiging.

Carolien

Ervaring is goed. Snelle levering, zeer goed verzorgd pakket!! En mooie producten.

De verzorging van het pakket. Het leek wel een kerstpakket!