Houden aan de afspraak en dagen van audit lopen goed.

Prettig in de omgang, flexibel in aanpak en in staat met de klant mee te denken. Kundig op het gebied van certificeringen.

Een prima organisatie die professioneel audits uitvoert.

Prima en prettig verloop van de audit. Communicatie is alleen niet altijd ''compleet''. Zo hebben we over de wijzigingen van de NEN niet de volledige informatie gekregen destijds.... Prima en prettig verloop van de audit. Communicatie is alleen niet altijd ''compleet''. Zo hebben we over de wijzigingen van de NEN niet de volledige informatie gekregen destijds. Mis ik voorafgaand aan de audit een programma.

Professionele partij met kennis van zaken.

Zeer tevreden over hoe de laatste audit heeft plaatsgevonden. Zeer content over het eindresultaat en kritische blik. Het resultaat mag er zijn!

Voor ons was dit de eerste audit. DigiTrust heeft de audit op een duidelijk en gestructureerde manier doorlopen wat voor ons veel houvast heeft gegeven in het doorlopen van de audit. Erg fijn. De... Voor ons was dit de eerste audit. DigiTrust heeft de audit op een duidelijk en gestructureerde manier doorlopen wat voor ons veel houvast heeft gegeven in het doorlopen van de audit. Erg fijn. De audit is afgesloten met een overzichtelijk auditrapport waarin voor ons precies is te zien wat de resultaten waren.