Ik vind het contact met Digitrust erg fijn, het contact voor de audit verliep soepel en ook tijdens & na de audit was het contact fijn.

Vakkundig en heel netjes.

We hebben onze initiële ISO 27001 audit door Digitrust laten uitvoeren. We hebben het traject als zeer prettig ervaren. Dor een goede voorbereiding was de auditor onder de indruk van hetgeen... We hebben onze initiële ISO 27001 audit door Digitrust laten uitvoeren. We hebben het traject als zeer prettig ervaren. Dor een goede voorbereiding was de auditor onder de indruk van hetgeen wij georganiseerd hebben en heeft dit ook met een positief advies beoordeeld.

Zeer fijne ervaring. Auditor was erg professioneel.

Ervaring is zeer goed te noemen. Onze auditor is iemand die je vertrouwen geeft en ook een luisterend oor heeft. De begeleiding en het onderzoek wat gedaan wordt is zeer professioneel te noemen.... Ervaring is zeer goed te noemen. Onze auditor is iemand die je vertrouwen geeft en ook een luisterend oor heeft. De begeleiding en het onderzoek wat gedaan wordt is zeer professioneel te noemen. Communicatie is helder en transparant!

Erg prettige manier van samenwerken, ook inhoudelijk steken we er wat van op. Auditor is 'recht door zee' dit geeft veel duidelijkheid.

De samenwerking met Digitrust bevalt goed. Communicatie door zowel de backoffice als de auditor is prettig direct en concreet.

De flexibele manier van werken met de audit agenda passen bij onze bedrijfscultuur. We nemen de tijd voor de onderwerpen die dat vragen en daar waar dat niet nodig is zijn we snel klaar. Het voelt... De flexibele manier van werken met de audit agenda passen bij onze bedrijfscultuur. We nemen de tijd voor de onderwerpen die dat vragen en daar waar dat niet nodig is zijn we snel klaar. Het voelt als een controle waar je weer wat van opsteekt en de ervaring van de auditor helpt om te begrijpen wat je kan doen om te verbeteren. Een plezierige manier van samenwerken.

Moniek was een erg fijne auditor, duidelijk en stelt je gerust dat je niet hoeft te stressen.

Goede en professionele auditoren welke gedegen hun werk doen.