Amalia van Maanen

Fijne organisatie, vriendelijke mensen, die er alles aan doen om je zo goed mogelijk te helpen.

Reactie Digital Life Legacy:

Dank je wel Amalia, we doen inderdaad altijd ons best.

Ton Ederveen

Zeer deskundige en prettige samenwerking

Reactie Digital Life Legacy:

Dank u wel en fijn dat we hebben kunnen helpen.

Ederveen

Vriendlijk, hulpvaardig en professioneel

Reactie Digital Life Legacy:

Dank je wel en graag gedaan.

Marjan Soeters

Zeer goede ervaring met Digital Life Legacy vanwege de goede en zorgvuldige manier van communiceren en handelen. De gang van zaken, mogelijkheden en verwachtingen, alles wordt vantevoren helder... Zeer goede ervaring met Digital Life Legacy vanwege de goede en zorgvuldige manier van communiceren en handelen. De gang van zaken, mogelijkheden en verwachtingen, alles wordt vantevoren helder gecommuniceerd.

Reactie Digital Life Legacy:

Fijn om dit teruggekoppeld te krijgen en graag gedaan.

Goed bereikbaar, snel in reactie, zorgvuldig, eerlijk in de mogelijkheden en onmogelijkheden, integer, erg behulpzaam

Reactie Digital Life Legacy:

Dank je wel hiervoor en die principes proberen wij inderdaad altijd te hanteren.

K. Douma

Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren. Goed telefonisch overleg was mogelijk en over het ophalen en brengen van de laptop konden we goede afspraken maken die stipt zijn nagekomen.
Ons...
Ons probleem was binnen de aangegeven tijd opgelost.

Reactie Digital Life Legacy:

Dank u wel voor de opdracht en de eveneens prettige communicatie.

Infina Uitvaartzorg

Het verwijderen van een Facebook pagina. Zorgvuldig, meedenkend, accuraat en erg sympathiek!

Graag gedaan hoor!

Vermiljoen uitvaartzorg

Heel prettig , snel en efficiënt geholpen! Fijne service!

Graag gedaan!

Stéphanie Bloemers

Ik ben ontzettend blij dat we Digital Life Legacy gevonden hebben en dat zoiets bestaat. Ik ben heel vriendelijk en persoonlijk geholpen en heb vanaf het begin tot het eind een fijn gevoel gehad. In... Ik ben ontzettend blij dat we Digital Life Legacy gevonden hebben en dat zoiets bestaat. Ik ben heel vriendelijk en persoonlijk geholpen en heb vanaf het begin tot het eind een fijn gevoel gehad. In een zware tijd van verlies, is het heel prettig dat er professionals zijn die je met zoiets belangrijks en persoonlijks kunnen helpen. Ik vind eigenlijk dat dit standaard genoemd zou moeten worden door de uitvaartonderneming zodat nabestaanden weten dat het in ieder geval mogelijk is. Het heeft ons enorm geholpen.

Reactie Digital Life Legacy:

Fijn dat we je hebben kunnen helpen Stéphanie, dank je wel voor je reactie.

C.B.

De mensen van Digital Life Legacy hebben alles uit de kast gehaald om me toegang te geven tot verloren gewaande informatie. Het bleek een hele uitdaging maar het is ze gelukt! Heel veel dank.

Reactie Digital Life Legacy:

Dank je wel en graag gedaan C.B.