Deskundigheid
Service
Resultaat
Klantvriendelijk

J. Zijp

39 glasplaten laten digitaliseren. Binnen een week terug gekregen .
Ik had nog gebeld met een vraag over de betaling en ik heb keurig antwoord gekregen.

HvD

Wij kwamen in contact met Digital-Scan voor het scannen van foto ´s etc. voor een te maken familieboek. Een afspraak was snel gemaakt. Uitleg over hoe en wat was duidelijk. Levertijd werd ingeschat...

Het overleg is direct met degene die de uitvoering doet.

Marion

We hebben diverse oude foto-albums laten scannen. We hebben enkele albums op papier laten afdrukken. Van alle albums hebben we een digitale versie op USB-stick ontvangen. Het resultaat was erg mooi.

Goede communicatie. Indien gewenst, het thuis ophalen en terugbrengen van de foto-albums.

Zeer positief

Jacqueline

Goede communicatie en de negatieven waren goed verwerkt.

J. Vergeer

Heb een verzameling kunstwerken uit mijn atelier laten digitaliseren. Heeft veel verstand van zaken en legt heel goed uit hoe het uitgevoerd gaat worden. De resultaten waren schitterend.

Deskundig, goede kwaliteit. Geeft goede adviezen.

J. Fischer

Onze verzameling fotoalbums laten digitaliseren. Het resultaat is fantstisch!
We kunnen onze hele familie hier blij mee maken.

Vriendelijke service en goede uitleg over de gang van zaken.

Fotografie Kees van berkesteijn

Duidelijke website.
Uitleg over 8 bits- 16 bits
Kleurprofielen
Formats en formaten.

Goede kennis van zaken o.a ook over CMYK omzetting e.d.
Gelukkig ook een dng format

Reactie Digital-Scan:

Bedankt voor de duidelijke review. Gezien we veel werken met professionals is het belangrijk gedegen kennis van zaken in huis te hebben. We digitaliseren ook kunst. Hiervan worden ook regelmatig reproducties gedrukt. Dan is het uitermate belangrijk kennis te hebben van color management voor een perfect eindresultaat.
U gaf een magere voldoende voor service en klantvriendelijkheid. Maar die is hier ook dik in orde.

Prettig, flexibel en snel

prettig, flexibel en snel