Deskundigheid
Resultaat
Klantvriendelijk
9.5/10

Tamar

Mijn keus is op dit bedrijf gevallen omdat de website van Digital-scan de informatie over de dienst het meest uitgebreid was.. Dhr Buiskool is een hele vriendelijke bekwame man die de tijd voor je...

Gaat zorgvuldig om met het aangeleverde materiaal en is zeer vakkundig. De prijs is ook heel redelijk. Verder zie boven. Al met een positieve ervaring.

Correcte service. Had verwacht dat resultaat beter zou zijn. Kan aan films gelegen hebben.

Reactie Digital-Scan:

Het betrof oud filmmateriaal. Er wordt altijd getracht het maximum uit de filmbeelden te halen. Zo wordt de helderheid, contrast en kleur waar nodig gecorrigeerd. Dus beter dan dit resultaat mag u niet verwachten. Tenzij u kiest voor een volledige restauratie. Dit is optioneel. De informatie hierover vindt u op de website.

Veldhuis Media

Ik vind dat Digital-Scan een goede kwaliteit levert.

guus van der Weijden

Ik heb meermalen scans laten maken van zeefdrukken, posters, etsen e.d.
De scan was nauwelijks van de originelen te onderscheiden.
Prima werk evenals uitstekende service.
Ik kan...

Goede dienstverlening, mooi resultaat

Goede communicatie

Geweldig!

Perfecte begeleiding van inscannen tot eindproduct.

Heel goed!

Jolande Schlimmer

Mijn ervaring is heel erg goed. Meneer Buiskool doet het scanwerk duidelijk met plezier en heeft een goed oor voor de wensen van de klant. Hij heeft voor mij veel ingescand en vervolgens prachtige...

Ja, ik vond het heel prettig dat het een 1- mansbedrijf is. Meneer Buiskool werkt alleen en dat geeft een goed contact. Vooral met persoonlijke te digitaliseren foto’s en documenten best heel belangrijk.

Ron van Eenennaam

In één woord fantastisch! Zowel het eerste ( tel.) onderhoud, de ontvangst bij het afleveren, de uitleg en de snelheid waarmee alles klaar was. En het resultaat is werkelijk verbluffend mooi.

Zeer terzake kundig, alles komt vertrouwd over.