Deskundigheid

Very nice quality !

digital scan of schilderen

nice quality!!

Kijk en Luistermuseum, Bennekom

Super resultaat en super tevreden over samenwerking

Afgenomen dienst

Digitaliseren van foto's en negatieven

Gemaakte afspraken werden perfect uitgevoerd.

Carma Edel Gielens

De opdracht was snel klaar. Ik heb fotoboeken laten digitaliseren als I-flipboek en dat zijn hele mooie documenten geworden die omslaan alsof het echte boeken zijn met heldere kleuren en passende... De opdracht was snel klaar. Ik heb fotoboeken laten digitaliseren als I-flipboek en dat zijn hele mooie documenten geworden die omslaan alsof het echte boeken zijn met heldere kleuren en passende achtergrond. Ik heb de bladzijden ook apart als fotobestand gekregen.

I-flipboeken

Snelle afhandeling en goed resultaat

Nederlands Zuivelmuseum

Eeg prettig en accuraat! Snelle service. De kosten vielen alleszins mee.

Verschillende video’s gedigitaliseerd.

Snel en accuraat

Berkouwer

Scannen van fotoalbums

Prijs

Carla Pronk

Alle kleurnuances van mijn originele prenten zijn ingescand. Fantastisch! Superblij mee!

Afgenomen dienst

Inscannen van met de hand ontworpen en ingekleurde prenten.

Werkelijk alle kleurnuances zijn ingescand.

R. vd Boom

Na een afspraak gemaakt te hebben zijn een aantal smalfilms gedigitaliseerd. Dit gebeurde in redelijk korte tijd en met een professionele insteek voor een alleszins redelijke prijs.

digitaliseren smalfilms.

klantvriendelijkheid iets om te blijven continueren

geert schreuder

Prima. ontvangst, begeleiding uitstekend

Afgenomen dienst

het laten scannen van een aantal schilderijen

goed het resultaat moet u vragen aan de Piranas- vormgevers

Fransien de Vries

De scans zijn prima en de Glicées (al zijn ze te duur) waren ook goed, maar de service vond ik echt niet goed omdat er meerdere dingen aan de hand waren, en ik vond de bestellijst ingewikkeld. De scans zijn prima en de Glicées (al zijn ze te duur) waren ook goed, maar de service vond ik echt niet goed omdat er meerdere dingen aan de hand waren, en ik vond de bestellijst ingewikkeld.
*Ik kreeg geen track&trace code , zo belangrijk vooral als er dure schilderijen worden verstuurd !.
* niet op usb stick gezet terwijl het wel aangekruist was op bestel lijst.
* kreeg geen bestanden toegestuurd, daar moest ik zelf om vragen, en geen excuses, niets!.
Maar wel als eerste deze lijst toegestuurd krijgen terwijl ik nog niet eens mijn zending en bestanden thuis had.

3 schilderijen gedigitaliseerd en 3 Giclèes

nee geen opvallende, ja de negatieve punten dus

Reactie Digital-Scan:

Beste Francien. Vervelend dat je bepaalde zaken als negatief hebt ervaren.
Beste Francien. Vervelend dat je bepaalde zaken als negatief hebt ervaren.
Wat betreft het orderformulier. Deze wordt niet als ingewikkeld ervaren. Als daar anders vragen over zijn, kunnen deze gemeld worden. De prijzen van de Giclée's staan duidelijk op de website vermeld en zijn heel gangbaar.
Track & Trace code van de retourzending en de bestanden in TIF en JPG worden altijd binnen 12 uur verzonden. Is ook gebeurt. Bestanden worden normaliter via Wetransfer gratis verzonden. De USB stick is echter over het hoofd gezien maar die had je gewoon alsnog kunnen verlangen.

particulier

Fijn en snel contact, duidelijke afspraken

digitaliseren schilderij op papier

deskundig genoeg om te adviseren, resultaat is precies zoals het schilderij in het echt