Deskundigheid
Klantvriendelijk

Kris

Prima service, snelle levering

Afgenomen dienst

oude dia's en video's omgezet

Prima service, snelle levering.

Jet Tillmann

Erg professioneel, kundig en vriendelijk. Ik kreeg uitgebreide uitleg over de mogelijkheden en het resultaat is geweldig en haarscherp!

Digitaliseren schilderijen

Professioneel, vriendelijk, secuur

Reactie Digital-Scan:

Dank je Jet voor de mooie review. Goed om te horen dat te tevreden bent over het digitaliseren van je schilderijen. De volgende keer ben ik weer tot je dienst. De reproducties zal je snel in huis... Dank je Jet voor de mooie review. Goed om te horen dat te tevreden bent over het digitaliseren van je schilderijen. De volgende keer ben ik weer tot je dienst. De reproducties zal je snel in huis hebben.

Janette van de Scheur

Uitstekend

Afgenomen dienst

Digitaliseren filmpjes, video's en dia's

Komt afspraken na, werkzaamheden waren ver voor doorgegeven datum klaar en o.a. de beelden van de dia's zijn nu haarscherp op de computer te zien.

Reactie Digital-Scan:

Beste Janette. Goed om te horen dat je blij met met het resultaat betreffende het digitaliseren van je dia's en videobanden. Er wordt altijd gestreefd naar een zo goed mogelijk eindresultaat.

M. Kuster

Zeer fijn en snel laten digitaliseren van afgedrukte foto's.

Afgenomen dienst

Digitaliseren van 35 foto's voor een uitvaartpresentatie. Ongeveer de helft kleurenfoto's en de helft zwart/wit foto's.

Zwart/wit foto's scherper dan de originelen. Mooie kleuren bij de kleurenfoto's. Zeer snelle service.

Arjen

Vlot, behulpzaam en professioneel resultaat

Digitaliseren van een aquarel

Vlot en punctueel

Sheila Speijer

Wim Buiskool is een perfectionist, heeft kennis van zaken en geeft duidelijke informatie en goed advies. Daarbij kan hij fantastisch retoucheren. De reproducties van de schilderijen op kunstpapier... Wim Buiskool is een perfectionist, heeft kennis van zaken en geeft duidelijke informatie en goed advies. Daarbij kan hij fantastisch retoucheren. De reproducties van de schilderijen op kunstpapier waren nauwelijks te onderscheiden van het origineel. En wat een snelle service.

Afgenomen dienst

Digitaliseren en reproduceren van acryl- en olieverfschilderijen.

Betrouwbaar, uitstekende kwaliteit en snelle service.

Reactie Digital-Scan:

Beste Sheila, bedankt voor je enthousiaste review. Ik ben blij dat je tevreden bent met de scans en de reproducties van de schilderijen. Ook de retouchwerkzaamheden zijn goed uit de "verf"... Beste Sheila, bedankt voor je enthousiaste review. Ik ben blij dat je tevreden bent met de scans en de reproducties van de schilderijen. Ook de retouchwerkzaamheden zijn goed uit de "verf" gekomen.
Graag zie ik je weer terugkomen bij Digital-Scan in Apeldoorn om je weer van dienst te kunnen zijn.

Erik de Wilde

Is goed.

Afgenomen dienst

Digitaliseren en maken van repro.

Goed gedaan.

Tessa Smits Art

Prachtige Professionele Scans

Schilderijen scans

Perfecte scans voor professionele replica's van mijn kunst

De Blonckerije bv

Wim leverde weer uitstekend werk op bovendien een snelle manier. Met korte communicatielijnen en meedenken in mogelijkheden verkregen we uiteindelijk een resultaat waar we trots op zijn!

Digitale reproductie kunstwerk

Deskundigheid, vakmanschap en betrouwbare afspraken.

Bakker

Uitstekend