Evert-Jan Verbunt

Bij Different Coaching een waardevol en bemoedigend traject doorlopen. Judith helpt op een prettige manier inzichten te verkrijgen en patronen te doorbreken door het bieden van heldere en praktische... Bij Different Coaching een waardevol en bemoedigend traject doorlopen. Judith helpt op een prettige manier inzichten te verkrijgen en patronen te doorbreken door het bieden van heldere en praktische handvatten waarmee je in de dagelijke praktijk direct aan de slag kunt. Judith weet snel tot de kern te komen, is intelligent, ervaren, kritisch en soms confronterend, maar altijd op een positieve en constructieve manier. Veel ruimte voor persoonlijke inbreng en vormgeving van het traject naar behoefte. Ik heb dankzij Judith echt stappen gezet in mijn ontwikkeling.

Reactie Different Coaching:

Super te horen Evert-Jan! Daar doen we het voor!

Petra Ruijsink / Jan van Brabant College

Coachingtraject voor een afdelingsleider met burn-out.

Jan van Brabant College

Het coachingstraject is erg leerzaam en tailormade waardoor je geholpen wordt de juiste denkstappen te maken. Je krijgt duidelijke feedback op je eigen handelen zodat je goed aanpassingen kunt maken.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Nicole! Dat is erg fijn te horen!

Marion

Judith is een uitstekend coach, juiste kennis en ervaringen en uitstekend in staat om je te laten reflecteren en beslissen vanuit je eigen kracht

Reactie Different Coaching:

Marion, dankjewel voor jouw reactie!

Arjen Vestjens

Uitstekend management coaching en organisatieadviesbureau, met WO opgeleide, ervaren management en executive coaches. Expertise, inspiratie en uitstekende begeleiding! Aanrader!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Arjen! Dat is super om te horen!