Evelyn de Groot-Driehuis/ stichting Brentano

Erg goede ervaringen met Different Coaching! Voor de vierde keer met Judith als coach een training gevolgd. Steeds weer zit er opbouw in haar manier van coachen waardoor we (hoewel het soms anders... Erg goede ervaringen met Different Coaching! Voor de vierde keer met Judith als coach een training gevolgd. Steeds weer zit er opbouw in haar manier van coachen waardoor we (hoewel het soms anders lijkt wellicht..) verder komen als OR gezamenlijk en als persoon zittende in de OR. Judith herkent ons als mens en geeft hierdoor ook ieder individu coaching terwijl ze de groep coacht. Ze zet ons hiermee in onze kracht en maakt dat we ook als groep energie (her)vinden om verder te gaan. Erg knap en heel erg fijn!

Reactie Different Coaching:

Evelyn, dankjewel voor jouw feedback. Daar doen we het inderdaad precies voor!

Dhr.R.Kliphuis Voorzitter Ondernemingsraad St.Brentano te Amstelveen

Gewoon top!!. Kennis, no nonsens,duidelijk, helder, uitnodigend, uitdagend, handvatten,vernieuwend, verfrissend.

Reactie Different Coaching:

Robert, erg mooi te horen! Dankjewel!

Peter Geelen mondriaan

Betrokken
Betrouwbaar
Confronterend op constructieve wijze
Sterk in analyseren

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Peter, wat fijn te horen!

Evert-Jan Verbunt

Bij Different Coaching een waardevol en bemoedigend traject doorlopen. Judith helpt op een prettige manier inzichten te verkrijgen en patronen te doorbreken door het bieden van heldere en praktische... Bij Different Coaching een waardevol en bemoedigend traject doorlopen. Judith helpt op een prettige manier inzichten te verkrijgen en patronen te doorbreken door het bieden van heldere en praktische handvatten waarmee je in de dagelijke praktijk direct aan de slag kunt. Judith weet snel tot de kern te komen, is intelligent, ervaren, kritisch en soms confronterend, maar altijd op een positieve en constructieve manier. Veel ruimte voor persoonlijke inbreng en vormgeving van het traject naar behoefte. Ik heb dankzij Judith echt stappen gezet in mijn ontwikkeling.

Reactie Different Coaching:

Super te horen Evert-Jan! Daar doen we het voor!

Petra Ruijsink / Jan van Brabant College

Coachingtraject voor een afdelingsleider met burn-out.

Jan van Brabant College

Het coachingstraject is erg leerzaam en tailormade waardoor je geholpen wordt de juiste denkstappen te maken. Je krijgt duidelijke feedback op je eigen handelen zodat je goed aanpassingen kunt maken.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Nicole! Dat is erg fijn te horen!

Marion

Judith is een uitstekend coach, juiste kennis en ervaringen en uitstekend in staat om je te laten reflecteren en beslissen vanuit je eigen kracht

Reactie Different Coaching:

Marion, dankjewel voor jouw reactie!

Arjen Vestjens

Uitstekend management coaching en organisatieadviesbureau, met WO opgeleide, ervaren management en executive coaches. Expertise, inspiratie en uitstekende begeleiding! Aanrader!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Arjen! Dat is super om te horen!