Pim de Graauw

Coaching traject heeft op zeer positieve wijze bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling en loopbaan keuzes.

Fijn Pim, goed te horen!

Els Pasmooij / Amgen

Executive coaching traject gevolgd.

Dankjewel Els!

Ninke Peijs

Judith is zeer daadkrachtig en professioneel. Geeft net dat duwtje in de juiste richting

Reactie Different Coaching:

Goed te horen Ninke! Dankjewel!

Evelyn de Groot-Driehuis

Met de ondernemingsraad van ons bedrijf heb ik viermaal een training gevolgd die gegeven werd door Judith Michels. Judith heeft de gave om goed te zien wat er speelt en gebruikt alle (non)verbale... Met de ondernemingsraad van ons bedrijf heb ik viermaal een training gevolgd die gegeven werd door Judith Michels. Judith heeft de gave om goed te zien wat er speelt en gebruikt alle (non)verbale communicatie die ze krijgt in haar training. Hierdoor groei je niet alleen als team maar ook als individu. Ieder jaar dat we kwamen werd verder gebouwd aan de professionaliteit van onze ondernemingsraad. Opbouwend, soms ook wel confronterend maar altijd helder en oprecht. Inmiddels zit ik niet meer in de ondernemingsraad maar de inzichten die ik van Judith gekregen heb neem ik zeker mee in mijn nieuwe lidmaatschap van de VAR in ons bedrijf!

Reactie Different Coaching:

Goed te horen Evelyn! Dankjewel!

Ian

Super! Snel geholpen!
Mooie webshop!

Dank Ian!

Manon

Top!

Dankjewel Manon! Fijn!

Maria Vestjens

Top! Goed geholpen, veel expertise!
Goede webshop!

Reactie Different Coaching:

Goed te horen Maria! Dankjewel!

Maria Vestjens

Top! Goed geholpen! Veel expertise!
Goede webshop!

Reactie Different Coaching:

Maria Dankjewel! Dat is super om te horen!

Heleen

Ik heb heel veel aan de coaching van Judith gehad en ik heb er nog steeds veel aan. Met haar verstand van zaken en proactieve houding heeft ze mij echt vooruit geholpen.

Reactie Different Coaching:

Heleen, dankjewel!! Daar doen we het voor!

D Osinga

Momenteel bevind ik me in een fase in m'n carriere waarin richting en een onafhankelijke gesprekspartner met expertise erg prettig is. Binnen mijn eigen bedrijf wordt deze mogelijkheid ook... Momenteel bevind ik me in een fase in m'n carriere waarin richting en een onafhankelijke gesprekspartner met expertise erg prettig is. Binnen mijn eigen bedrijf wordt deze mogelijkheid ook aangeboden, maar je merkt dat bij een externe coach de insteek volledig onafhankelijk is met jou persoonlijke ontwikkeling centraal. De gesprekken met Judith helpen mij in het beter prioriteren van de activiteiten voor m'n ontwikkeling en m'n valkuilen beter in het vizier te houden.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Djuun! Super te horen!