Jimmy Joosten

Ik ben bij Different Coaching terecht gekomen omdat ik behoefte had aan Executive Coaching/loopbaanbegeleiding. Judith Migchels heeft mij - mede dankzij haar ruime ervaring in het bedrijfsleven -... Ik ben bij Different Coaching terecht gekomen omdat ik behoefte had aan Executive Coaching/loopbaanbegeleiding. Judith Migchels heeft mij - mede dankzij haar ruime ervaring in het bedrijfsleven - tot op heden op een hele prettige & professionele wijze begeleid om mijn persoonlijke en zakelijke uitdagingen te overwinnen.

Erik Theunissen

Zeer goede begeleiding. Zeer aan te bevelen!

Peter Geelen

Zeer positief. Ondersteunend op een prettige en zeer deskundige wijze.

Reactie Different Coaching:

Dank Peter! Fijn te horen!

Marion Drissen

Uitstekend!

Dank!

G.J. buth

Mijn ervaring met Different Coaching is positief. De begeleiding is goed en je wordt 'achter de vodden gezeten' als dat nodig is. De feedback die ik ontvang is waardevol.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Geertjaap! Erg fijn!

Frank Crins

Goede professionele ondersteuning die zeer goed aansluit bij de gewenste vraag en meer!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Frank! Fijn te horen!

Marc van hooff

Ik heb er een solliciatie training gehad binnen een maand had ik 4 sollicitatiea

Rom

Zeer fijne, hoogwaardige coaching! Precies wat een executive nodig heeft om vooruit te komen.

Reactie Different Coaching:

Fijn te horen Romboud! Dankjewel!

Bas Couwenberg

Judith is een zeer professionele en kritische coach. Ze weet de juiste vragen te stellen om samen tot goede conclusies en beslissingen te komen. Heeft mij erg geholpen met de zoektocht naar wat ik... Judith is een zeer professionele en kritische coach. Ze weet de juiste vragen te stellen om samen tot goede conclusies en beslissingen te komen. Heeft mij erg geholpen met de zoektocht naar wat ik wil, wat voor baan daar bij past en voorbereidingen bij het zoeken naar passend werk.

Super Bas! Dankjewel!

Mark

De sessies hebben me een zeer grote stap vooruit geholpen mbt tot het “ervaren” van mijn persoonlijkheid. Het geeft me de rust en afstand om veel aspecten van mijn zakelijk leven beter te plaatsen.... De sessies hebben me een zeer grote stap vooruit geholpen mbt tot het “ervaren” van mijn persoonlijkheid. Het geeft me de rust en afstand om veel aspecten van mijn zakelijk leven beter te plaatsen. Het heeft me bevestigd en gebracht dat ik een goed inzicht heb in wie ik ben, waar mijn kracht ligt en waar ik echt warm voor loop.

Reactie Different Coaching:

Mark, super om te horen, dankjewel!