Stichting Brentano

Uitstekende training gehad,
Goed afgestemd op onze groep, trainster wist uitstekend onze zwakke plekken, en heeft ons flink het vuur aan de schenen gelegd.

Reactie Different Coaching:

Marjanne, dank voor jouw reactie!

Evelyn de Groot-Driehuis/ stichting Brentano

Erg goede ervaringen met Different Coaching! Voor de vierde keer met Judith als coach een training gevolgd. Steeds weer zit er opbouw in haar manier van coachen waardoor we (hoewel het soms anders...

Reactie Different Coaching:

Evelyn, dankjewel voor jouw feedback. Daar doen we het inderdaad precies voor!

Dhr.R.Kliphuis Voorzitter Ondernemingsraad St.Brentano te Amstelveen

Gewoon top!!. Kennis, no nonsens,duidelijk, helder, uitnodigend, uitdagend, handvatten,vernieuwend, verfrissend.

Reactie Different Coaching:

Robert, erg mooi te horen! Dankjewel!

Peter Geelen mondriaan

Betrokken
Betrouwbaar
Confronterend op constructieve wijze
Sterk in analyseren

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Peter, wat fijn te horen!

Evert-Jan Verbunt

Bij Different Coaching een waardevol en bemoedigend traject doorlopen. Judith helpt op een prettige manier inzichten te verkrijgen en patronen te doorbreken door het bieden van heldere en praktische...

Reactie Different Coaching:

Super te horen Evert-Jan! Daar doen we het voor!

Petra Ruijsink / Jan van Brabant College

Coachingtraject voor een afdelingsleider met burn-out.

Jan van Brabant College

Het coachingstraject is erg leerzaam en tailormade waardoor je geholpen wordt de juiste denkstappen te maken. Je krijgt duidelijke feedback op je eigen handelen zodat je goed aanpassingen kunt maken.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Nicole! Dat is erg fijn te horen!

Marion

Judith is een uitstekend coach, juiste kennis en ervaringen en uitstekend in staat om je te laten reflecteren en beslissen vanuit je eigen kracht

Reactie Different Coaching:

Marion, dankjewel voor jouw reactie!

Arjen Vestjens

Uitstekend management coaching en organisatieadviesbureau, met WO opgeleide, ervaren management en executive coaches. Expertise, inspiratie en uitstekende begeleiding! Aanrader!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Arjen! Dat is super om te horen!