Nordin

Ik heb ongeveer 7 maanden met Judith samengewerkt. Tijdens deze periode heb ik haar leren kennen als een een echte professional die oogt heeft voor de mens en detail. Je krijgt de ruimte om in... Ik heb ongeveer 7 maanden met Judith samengewerkt. Tijdens deze periode heb ik haar leren kennen als een een echte professional die oogt heeft voor de mens en detail. Je krijgt de ruimte om in dialoog te gaan wat zorgt voor nieuwe inzichten. Bedankt voor de begeleiding Judith!

Reactie Different Coaching:

Dank voor je feedback Nordin, fijn te horen.

Evie

Judith schuwt de confrontatie niet, en zorgt er zo voor dat je kritisch kijkt naar je eigen gedrag in relatie tot anderen. Dit was in het begin pittig maar merkte al gauw dat je hierdoor wel veel... Judith schuwt de confrontatie niet, en zorgt er zo voor dat je kritisch kijkt naar je eigen gedrag in relatie tot anderen. Dit was in het begin pittig maar merkte al gauw dat je hierdoor wel veel sneller tot de kern kon komen

Reactie Different Coaching:

Dankjewel voor je feedback Aleida. Zeker pittig in deze situatie ;-), goed gedaan vanuit jouw kant ook! We houden graag contact, heel veel succes voor nu.

Anne-Lotte

Heel kundig en doortastend

Reactie Different Coaching:

Anne-Lotte dankjewel voor je reactie :-)
We houden graag contact!

Guolin Yang

It was a nice conversation with Judith. She is a very inspirational coach who has rich experience in multinationals. She gave me immediate feedback and advice which are helpful right away.

Reactie Different Coaching:

Thx Guolin, wonderful to hear!!

Cindy

Judith biedt een prettige, warme begeleiding en komt snel tot de kern. Ik voelde me uitgenodigd tot zelfonderzoek, en kreeg veel praktische tips en waardevolle feedback.

Reactie Different Coaching:

Wat fijn van je te horen Cindy!
Daar doen we het allemaal voor :-)
We houden zeker contact!

MolGen

Mijn ervaring met Different Coaching is heel positief. Met name de feedback op de sollicitatie activiteiten die ik heb ondernomen en de ideeën voor nieuwe sollicitatie activiteiten waren erg... Mijn ervaring met Different Coaching is heel positief. Met name de feedback op de sollicitatie activiteiten die ik heb ondernomen en de ideeën voor nieuwe sollicitatie activiteiten waren erg verhelderend en inspirerend.

Dag Gerbert,
Dank voor je mooie feedback over jouw Outplacement traject. :-) We houden graag contact en wensen je alle succes voor de toekomst!

SGS Maco

Judith heeft mij goed geholpen om verder te komen, ondersteunt in moeilijke vraagstukken en heeft duidelijke feedback gegeven.

Raquel

Different coaching trajectory went beyond my expectations. It gave me the guidance and tools to rediscover myself and my strengths but also enabled self-reflection to further improve as a... Different coaching trajectory went beyond my expectations. It gave me the guidance and tools to rediscover myself and my strengths but also enabled self-reflection to further improve as a professional. Above all, Judith is a very inspirational coach!

Reactie Different Coaching:

Thanks so much Raquel for your kind feedback. It was an absolute pleasure to work with you. Let's stay in touch 😃🙏🙏

Pim

Judith heeft mij succesvol gecoacht naar een nieuwe baan. Ze reageert snel, past de coaching goed aan op de situatie en weet door haar eigen management verleden goed wat er in het bedrijfsleven... Judith heeft mij succesvol gecoacht naar een nieuwe baan. Ze reageert snel, past de coaching goed aan op de situatie en weet door haar eigen management verleden goed wat er in het bedrijfsleven speelt.

Dankjewel Pim, wat gaaf te horen! We houden contact 😃🙏🙏

Pieter van Beekveld

Een hele fijne en proffesionele coach. Het traject heeft er voor gezorgd dat ik weer positief en met veel energie in het leven sta. De manier hoe zij mij spiegelt was soms confronterend maar... Een hele fijne en proffesionele coach. Het traject heeft er voor gezorgd dat ik weer positief en met veel energie in het leven sta. De manier hoe zij mij spiegelt was soms confronterend maar daardoor erg effectief. De drive in mijn job is weer 100% terug. Veel dank hiervoor!!

Reactie Different Coaching:

Super te horen Pieter!! Daar gaat het allemaal om.
We houden graag contact :-)