Syntegon Packaging Solutions

Succesvolle ervaring met een zeer goede coach die bij mij de juiste knoppen heeft gevonden.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Pierre! Wat fijn te horen!!
We houden graag contact.

Jasper S

Super, Judith is zeer deskundig, vriendelijk, oprecht geinteresseerd en een luistert goed. Dit alles om samen tot een goed loopbaanadvies te komen. Het hele traject heeft mij enorm geholpen en ik... Super, Judith is zeer deskundig, vriendelijk, oprecht geinteresseerd en een luistert goed. Dit alles om samen tot een goed loopbaanadvies te komen. Het hele traject heeft mij enorm geholpen en ik zou het iedereen aanbevelen die twijfels over zijn/haar carriere heeft. Ga zo door Judith!

Reactie Different Coaching:

Wat gaaf te horen Jasper! Dankjewel en heel veel plezier bij de nieuwe werkgever.
We houden contact! 😃

Vereniging Mensa Nederland

Coachingsgesprekken over teamrollen

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Christianne voor je reactie. Wat fijn te horen!
We houden contact :-)

Praktijk Tjitske

Een passende begeleiding op je onderzoek vraag

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Tjitske! Heel erg fijn te horen!

Tim van Mierlo

Zeer prettige, professionele en persoonlijke begeleiding door Judith van Different Coaching. Hierdoor heb ik de stap durven te zetten om als zelfstandige te gaan beginnen.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Tim! Heel veel succes en we houden contact!

Elizan Thelosen

Erg prettige ervaring gehad met Different Coaching. Zij werken met een hands-on methode die perfect aansloot op de behoefte die ik had. Technieken en oefeningen worden afgewisseld met theorie,... Erg prettige ervaring gehad met Different Coaching. Zij werken met een hands-on methode die perfect aansloot op de behoefte die ik had. Technieken en oefeningen worden afgewisseld met theorie, waardoor ik de handvaten kreeg die ik nodig had.

Reactie Different Coaching:

Super te horen Elizan! Dankjewel! We houden contact :-)

Anouk van Zandvoort

Judith haakte als coach in op de thema’s die ik aanbracht. Dat zorgde direct voor herkenbaarheid en daarmee liet ze me verder nadenken. Haar brede achtergrond sprak me aan, ze geeft je opties om... Judith haakte als coach in op de thema’s die ik aanbracht. Dat zorgde direct voor herkenbaarheid en daarmee liet ze me verder nadenken. Haar brede achtergrond sprak me aan, ze geeft je opties om over na te denken en te onderzoeken. Heel concreet.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Anouk! Graag voor je gedaan!

M. Migchels

Top!

Dankjewel Marielle!

Massagepraktijk Til

Heel prettige en nuttige gesprekken gevoerd. Het heeft mij verder geholpen

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Til, heel fijn te horen!

Ramona

Ik heb Different Coaching als een hele professionele organisatie ervaren, waarbij de gedrevenheid en het enthousiasme van de inspirerende coach/eigenaar hèt grote verschil maakt.

Reactie Different Coaching:

Ramona, super te horen! Dankjewel!