Praktijk Tjitske

Een passende begeleiding op je onderzoek vraag

Tim van Mierlo

Zeer prettige, professionele en persoonlijke begeleiding door Judith van Different Coaching. Hierdoor heb ik de stap durven te zetten om als zelfstandige te gaan beginnen.

Elizan Thelosen

Erg prettige ervaring gehad met Different Coaching. Zij werken met een hands-on methode die perfect aansloot op de behoefte die ik had. Technieken en oefeningen worden afgewisseld met theorie,... Erg prettige ervaring gehad met Different Coaching. Zij werken met een hands-on methode die perfect aansloot op de behoefte die ik had. Technieken en oefeningen worden afgewisseld met theorie, waardoor ik de handvaten kreeg die ik nodig had.

Reactie Different Coaching:

Super te horen Elizan! Dankjewel! We houden contact :-)

Anouk van Zandvoort

Judith haakte als coach in op de thema’s die ik aanbracht. Dat zorgde direct voor herkenbaarheid en daarmee liet ze me verder nadenken. Haar brede achtergrond sprak me aan, ze geeft je opties om... Judith haakte als coach in op de thema’s die ik aanbracht. Dat zorgde direct voor herkenbaarheid en daarmee liet ze me verder nadenken. Haar brede achtergrond sprak me aan, ze geeft je opties om over na te denken en te onderzoeken. Heel concreet.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Anouk! Graag voor je gedaan!

M. Migchels

Top!

Dankjewel Marielle!

Massagepraktijk Til

Heel prettige en nuttige gesprekken gevoerd. Het heeft mij verder geholpen

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Til, heel fijn te horen!

Ramona

Ik heb Different Coaching als een hele professionele organisatie ervaren, waarbij de gedrevenheid en het enthousiasme van de inspirerende coach/eigenaar hèt grote verschil maakt.

Reactie Different Coaching:

Ramona, super te horen! Dankjewel!

Caroline

Zeer professioneel

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Caroline! We houden contact :-)

Florianne

Vanaf moment één voelde ik mij op mijn gemak bij Different Coaching. Fijn om samen te praten over keuzes die je maakt en waarom je bepaalde dingen wel of niet doet. Zo kom je erachter wat echt... Vanaf moment één voelde ik mij op mijn gemak bij Different Coaching. Fijn om samen te praten over keuzes die je maakt en waarom je bepaalde dingen wel of niet doet. Zo kom je erachter wat echt belangrijk voor je is. Ik ben gaan nadenken waarom ik mijn dromen uitstel, en maar gewoon door blijf gaan. Dit terwijl juist nu het moment is om mijn dromen na te jagen. Met de hulp van Different Coaching ben ik begonnen aan het realiseren van mijn dromen!

Reactie Different Coaching:

Florianne, dank voor jouw review. Dat is super te horen!
We houden contact :-)

Michel Beckers

Recht-voor-zijn-raap-coaching op een verfrissende manier.

Reactie Different Coaching:

Dank Michel! Goed te horen!