Lorentz Casimir Lyceum

Zeer positief. Judith Migchels is een betrokken en zeer kundige coach en een prettige gesprekspartner.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Matthijs, dat is super te horen :-) We houden graag contact.
Fijne dag!

Tamara

Judith heeft mij binnen no time weer op de rit gekregen nadat ik met burnout klachten ben uitgevallen op het werk. Het is soms best confronterend om een spiegel voorgehouden te krijgen, maar ze... Judith heeft mij binnen no time weer op de rit gekregen nadat ik met burnout klachten ben uitgevallen op het werk. Het is soms best confronterend om een spiegel voorgehouden te krijgen, maar ze voelt goed aan wat je nodig hebt. Ik ga nog lang profijt hebben van de technieken die ik heb geleerd!

Reactie Different Coaching:

Super te horen Tamara! Top! Dank voor je reactie :-)

Dominique

Zeer professionele en fijne coaching!

Wat fijn te horen Dominique! Dankjewel 😃

PRO Groep

Het afgelopen half jaar heb ik een coaching traject doorlopen bij Different Coaching. Judith heeft mij absoluut geholpen om mijn rol van Algemeen Directeur met bijbehorende verantwoordelijkheden... Het afgelopen half jaar heb ik een coaching traject doorlopen bij Different Coaching. Judith heeft mij absoluut geholpen om mijn rol van Algemeen Directeur met bijbehorende verantwoordelijkheden beter te kunnen uitvoeren. Zeer waardevol!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Nanco! Dat is super te horen!
We houden graag contact :-)

Jan van Brabant College

Persoonlijk en to the point.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Dirk-Jan, dat is super te horen!
We houden graag contact :-)

Martin Schrap - TU/e

Coaching met een grote C.

Reactie Different Coaching:

Martin dankjewel! :-) Fijn te horen!
Stay in touch!

E. van Wingerden

Scherpe persoonlijke coaching

Jordy Kamphorst

Heb een goede ervaring gehad, doordat Judith op een prettige manier mij goede inzichten heeft gegeven.

Reactie Different Coaching:

Dank voor je feedback Jordy! Super te horen!

Maarten van Ham

De persoonlijke begeleiding en warmte van Judith Migchels als mijn coach heb ik als zeer prettig ervaren. We hebben goede inhoudelijke gesprekken kunnen voeren die mij geholpen hebben anders te... De persoonlijke begeleiding en warmte van Judith Migchels als mijn coach heb ik als zeer prettig ervaren. We hebben goede inhoudelijke gesprekken kunnen voeren die mij geholpen hebben anders te (leren) kijken naar situaties en mijn aandeel hierin. Dit heeft mij nieuwe inzichten gegeven waarmee ik kan groeien als professional en mens in mijn dagelijks functioneren. Ik heb mooie tools aangeboden gekregen die ik kan inzetten om bepaalde situaties te herkennen en tijdig mijn gedrag op de juiste manier aan te laten sluiten op de situatie.

Reactie Different Coaching:

Maarten dankjewel voor de fijne samenwerking en jouw feedback. Super te horen!
We houden graag contact, tot later :-)

Ashween Gaja

Als een belangrijke investering in mijn werkleven zowel als in mijn privéleven. Ontzettend blij dat ik deze keuze heb gemaakt! Had een doel om de juiste beslissingen te maken in de periode waar ik... Als een belangrijke investering in mijn werkleven zowel als in mijn privéleven. Ontzettend blij dat ik deze keuze heb gemaakt! Had een doel om de juiste beslissingen te maken in de periode waar ik nu ben en ik wilde een betere zelfreflectie. Beide is fantastisch gelukt.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Ashween voor je feedback! Super te horen!
Nogmaals dank ook voor het heerlijke kadootje :-)