Maria Vestjens

Top! Goed geholpen, veel expertise!
Goede webshop!

Reactie Different Coaching:

Goed te horen Maria! Dankjewel!

Maria Vestjens

Top! Goed geholpen! Veel expertise!
Goede webshop!

Reactie Different Coaching:

Maria Dankjewel! Dat is super om te horen!

Heleen

Ik heb heel veel aan de coaching van Judith gehad en ik heb er nog steeds veel aan. Met haar verstand van zaken en proactieve houding heeft ze mij echt vooruit geholpen.

Reactie Different Coaching:

Heleen, dankjewel!! Daar doen we het voor!

D Osinga

Momenteel bevind ik me in een fase in m'n carriere waarin richting en een onafhankelijke gesprekspartner met expertise erg prettig is. Binnen mijn eigen bedrijf wordt deze mogelijkheid ook... Momenteel bevind ik me in een fase in m'n carriere waarin richting en een onafhankelijke gesprekspartner met expertise erg prettig is. Binnen mijn eigen bedrijf wordt deze mogelijkheid ook aangeboden, maar je merkt dat bij een externe coach de insteek volledig onafhankelijk is met jou persoonlijke ontwikkeling centraal. De gesprekken met Judith helpen mij in het beter prioriteren van de activiteiten voor m'n ontwikkeling en m'n valkuilen beter in het vizier te houden.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Djuun! Super te horen!

Stichting Brentano

Uitstekende training gehad,
Goed afgestemd op onze groep, trainster wist uitstekend onze zwakke plekken, en heeft ons flink het vuur aan de schenen gelegd.

Reactie Different Coaching:

Marjanne, dank voor jouw reactie!

Evelyn de Groot-Driehuis/ stichting Brentano

Erg goede ervaringen met Different Coaching! Voor de vierde keer met Judith als coach een training gevolgd. Steeds weer zit er opbouw in haar manier van coachen waardoor we (hoewel het soms anders... Erg goede ervaringen met Different Coaching! Voor de vierde keer met Judith als coach een training gevolgd. Steeds weer zit er opbouw in haar manier van coachen waardoor we (hoewel het soms anders lijkt wellicht..) verder komen als OR gezamenlijk en als persoon zittende in de OR. Judith herkent ons als mens en geeft hierdoor ook ieder individu coaching terwijl ze de groep coacht. Ze zet ons hiermee in onze kracht en maakt dat we ook als groep energie (her)vinden om verder te gaan. Erg knap en heel erg fijn!

Reactie Different Coaching:

Evelyn, dankjewel voor jouw feedback. Daar doen we het inderdaad precies voor!

Dhr.R.Kliphuis Voorzitter Ondernemingsraad St.Brentano te Amstelveen

Gewoon top!!. Kennis, no nonsens,duidelijk, helder, uitnodigend, uitdagend, handvatten,vernieuwend, verfrissend.

Reactie Different Coaching:

Robert, erg mooi te horen! Dankjewel!

Peter Geelen mondriaan

Betrokken
Betrouwbaar
Confronterend op constructieve wijze
Sterk in analyseren

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Peter, wat fijn te horen!

Evert-Jan Verbunt

Bij Different Coaching een waardevol en bemoedigend traject doorlopen. Judith helpt op een prettige manier inzichten te verkrijgen en patronen te doorbreken door het bieden van heldere en praktische... Bij Different Coaching een waardevol en bemoedigend traject doorlopen. Judith helpt op een prettige manier inzichten te verkrijgen en patronen te doorbreken door het bieden van heldere en praktische handvatten waarmee je in de dagelijke praktijk direct aan de slag kunt. Judith weet snel tot de kern te komen, is intelligent, ervaren, kritisch en soms confronterend, maar altijd op een positieve en constructieve manier. Veel ruimte voor persoonlijke inbreng en vormgeving van het traject naar behoefte. Ik heb dankzij Judith echt stappen gezet in mijn ontwikkeling.

Reactie Different Coaching:

Super te horen Evert-Jan! Daar doen we het voor!

Petra Ruijsink / Jan van Brabant College

Coachingtraject voor een afdelingsleider met burn-out.