Marc van hooff

Ik heb er een solliciatie training gehad binnen een maand had ik 4 sollicitatiea

Rom

Zeer fijne, hoogwaardige coaching! Precies wat een executive nodig heeft om vooruit te komen.

Reactie Different Coaching:

Fijn te horen Romboud! Dankjewel!

Bas Couwenberg

Judith is een zeer professionele en kritische coach. Ze weet de juiste vragen te stellen om samen tot goede conclusies en beslissingen te komen. Heeft mij erg geholpen met de zoektocht naar wat ik... Judith is een zeer professionele en kritische coach. Ze weet de juiste vragen te stellen om samen tot goede conclusies en beslissingen te komen. Heeft mij erg geholpen met de zoektocht naar wat ik wil, wat voor baan daar bij past en voorbereidingen bij het zoeken naar passend werk.

Super Bas! Dankjewel!

Mark

De sessies hebben me een zeer grote stap vooruit geholpen mbt tot het “ervaren” van mijn persoonlijkheid. Het geeft me de rust en afstand om veel aspecten van mijn zakelijk leven beter te plaatsen.... De sessies hebben me een zeer grote stap vooruit geholpen mbt tot het “ervaren” van mijn persoonlijkheid. Het geeft me de rust en afstand om veel aspecten van mijn zakelijk leven beter te plaatsen. Het heeft me bevestigd en gebracht dat ik een goed inzicht heb in wie ik ben, waar mijn kracht ligt en waar ik echt warm voor loop.

Reactie Different Coaching:

Mark, super om te horen, dankjewel!

Pim de Graauw

Coaching traject heeft op zeer positieve wijze bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling en loopbaan keuzes.

Fijn Pim, goed te horen!

Els Pasmooij / Amgen

Executive coaching traject gevolgd.

Dankjewel Els!

Ninke Peijs

Judith is zeer daadkrachtig en professioneel. Geeft net dat duwtje in de juiste richting

Reactie Different Coaching:

Goed te horen Ninke! Dankjewel!

Evelyn de Groot-Driehuis

Met de ondernemingsraad van ons bedrijf heb ik viermaal een training gevolgd die gegeven werd door Judith Michels. Judith heeft de gave om goed te zien wat er speelt en gebruikt alle (non)verbale... Met de ondernemingsraad van ons bedrijf heb ik viermaal een training gevolgd die gegeven werd door Judith Michels. Judith heeft de gave om goed te zien wat er speelt en gebruikt alle (non)verbale communicatie die ze krijgt in haar training. Hierdoor groei je niet alleen als team maar ook als individu. Ieder jaar dat we kwamen werd verder gebouwd aan de professionaliteit van onze ondernemingsraad. Opbouwend, soms ook wel confronterend maar altijd helder en oprecht. Inmiddels zit ik niet meer in de ondernemingsraad maar de inzichten die ik van Judith gekregen heb neem ik zeker mee in mijn nieuwe lidmaatschap van de VAR in ons bedrijf!

Reactie Different Coaching:

Goed te horen Evelyn! Dankjewel!

Ian

Super! Snel geholpen!