Holland Innovative

Heel goede ervaring. Zeer kundige professional(s) die het beste met je voor hebben en het beste uit je naar voren halen. Zeer goede adviesen en begeleiding. Zeker aan te raden!

Janet

Geweldige begeleiding heel persoonlijk afgestemd en effectief

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Janet, wat fijn te horen!

Laura

Zeer positief, erg kundig en heeft zeker bijgedragen aan een positief resultaat!

Liesbeth

Duidelijke, direct toepasbare adviezen en coaching precies daar waar jij dat nodig hebt.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Liesbeth! Wat fijn te horen!

Leonneke Knegtel

Persoonlijke aanpak, direct toepasbare handvaten gekregen en adviezen die ik niet direct verwacht had, maar die wel hun vruchten afgeworpen hadden. Ik ben erg tevreden en een nieuwe werkuitdaging... Persoonlijke aanpak, direct toepasbare handvaten gekregen en adviezen die ik niet direct verwacht had, maar die wel hun vruchten afgeworpen hadden. Ik ben erg tevreden en een nieuwe werkuitdaging had ik snel gevonden! Ik beveel Different Coaching zeker aan.

Bouman

Personal coaching nav een probleem in mijn werkomgeving

Hanneke

Zeer enthousiaste en bekwame coach. De uitgebreide ervaring in het bedrijfsleven ervaar ik als een enorm pluspunt. Op alle gebieden een fantastische gesprekspartner welke door de heldere en gerichte... Zeer enthousiaste en bekwame coach. De uitgebreide ervaring in het bedrijfsleven ervaar ik als een enorm pluspunt. Op alle gebieden een fantastische gesprekspartner welke door de heldere en gerichte feedback heeft gezorgd voor een fantastisch ontwikkeltraject.

Scarlett van Nispen

Judith heeft me geholpen om mijn goede kwaliteiten te verwoorden en was tegelijkertijd ook niet bang om me te wijzen op welke negatieve eigenschappen ik beter niet kon noemen. Pragmatische coaching... Judith heeft me geholpen om mijn goede kwaliteiten te verwoorden en was tegelijkertijd ook niet bang om me te wijzen op welke negatieve eigenschappen ik beter niet kon noemen. Pragmatische coaching waar ik erg tevreden over ben!

Reactie Different Coaching:

Scarlett dankjewel, wat fijn te horen!

Mark van Logten

Prima bedrijf waarbij in de coachings-trajecten de coachee centraal staat.

Holland Innovative

Judith is een enthousiaste, ervaren en bekwame coach. Zeer direct in de feedback en toch ontspannen in de relatie.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Bert, heel fijn!