J. de Koning

Judith is een professionele en enthousiaste vrouw met erg veel mensenkennis en kennis over het bedrijfsleven. In een aantal ontspannen en prettige gesprekken wist zij mij een spiegel voor te houden... Judith is een professionele en enthousiaste vrouw met erg veel mensenkennis en kennis over het bedrijfsleven. In een aantal ontspannen en prettige gesprekken wist zij mij een spiegel voor te houden en me een aantal nuttige handvatten aan te reiken om te groeien als persoon.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Jorine! Wat heel erg fijn om te lezen!

Marlou van Jaarsveld

Professioneel maar toch ook persoonlijk en warm.

Dankjewel Marlou!

Smits

Waardevolle organisatie met geduldige, intelligente en persoonlijke coaching door capabele coaches. Maatwerk op niveau. Een persoonlijke en financiële investering die zich uitbetaalt. Aanrader!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Jorn, wat super fijn te horen!

Ilse Bekkers

Snelle reactie, persoonlijke coaching

Hi Ilse! Dankjewel!
En: 'Ik ben aangenomen!!!! Woehoe!!' was super om te lezen!

Rianne

Praktische aanpak en to the point

Reactie Different Coaching:

Hi Rianne, wat fijn dat het gelukt is een nieuwe baan te vinden! Het was heel fijn met je samenwerken, heel veel succes en stay in touch :-)

Anne-Lotte Coolen

Kundige begeleiding waarmee je echt verder kan

Reactie Different Coaching:

Heel fijn te horen Anne-Lotte! Heel graag gedaan!

Benjamin Kuijs

Enorm positief! Met name de tone of voice en de direct- en concreetheid hebben een positieve impact op mij gehad.
Different Coaching heeft me learnings en handgrepen gegeven waardoor ik...
Different Coaching heeft me learnings en handgrepen gegeven waardoor ik objectief kan kijken naar mijn loopbaan. Ik heb mijn doel weer helder voor ogen en weet welke stappen ik moet nemen om daar te komen. De coaching heeft me nu al veel gebracht en had dit voor geen goud willen missen.

Recht toe recht aan, en op maat. Top!

Roeby Tjemkes

Topvrouw als executive coach!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Roeby!! Super fijn om met je samen te werken!

Gemeente Veldhoven

Loopbaancoaching