Michelle Cavanagh

Vakkundige en persoonlijke benadering bij het onderzoeken naar loopbaanvragen. Uitstekende inzichten in vooruitzichten op de huidige arbeidsmarkten. Hands-on-mentaliteit.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Michelle, super te horen!

Richard

Professioneel en oplossingsgericht

Dankjewel Richard!

Anja Gaarenstroom/ggz-Oost-Brabant

Fantastisch, helder, duidelijk, inzichtgevend en ruimte/ concrete mogelijkheden biedend om op weg naar de toekomst te kijken,voelen.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Anja, super te horen!

Benjamin Kuijs

Different Coaching is het adres als je op zoek bent naar een gedreven en constructieve coach. Judith aarzelt dan ook niet om je een spiegel voor te houden! (Dat is erg fijn, als je daar tegen kunt... Different Coaching is het adres als je op zoek bent naar een gedreven en constructieve coach. Judith aarzelt dan ook niet om je een spiegel voor te houden! (Dat is erg fijn, als je daar tegen kunt natuurlijk ?). Mijn sessies met Judith helpen me om scherp te blijven en het beste uit mezelf te halen. Wil jij ook het beste uit jezelf halen? Neem dan contact op met Different Coaching!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Benjamin! Stay in touch!

Fanny

Hele fijne gesprekken gehad met Judith. Ze heeft mij weer op weg geholpen en heb ik voor mijzelf weer helder gekregen welk pad ik wil bewandelen.

Reactie Different Coaching:

Zo is dat Fanny! Heel goed, veel succes, je kunt het!

Paul

Zeer prettige samenwerking, een professioneel inhoudelijk en persoonlijke aanpak - genoten van de balans in hartelijke en open gesprekken zakelijk en prive gerelateerd.

Dank Paul! Heel fijn!

Frans Joosten / Croonwolterendros (TBI)

Een 3tal sessie met Judith gedaan. Judith heeft waarschijnlijk met dank aan haar arbeidsverleden een goed inlevingsniveau in jouw wereld. Dit zorgt ervoor dat je jouw verhaal verteld vanuit je eigen... Een 3tal sessie met Judith gedaan. Judith heeft waarschijnlijk met dank aan haar arbeidsverleden een goed inlevingsniveau in jouw wereld. Dit zorgt ervoor dat je jouw verhaal verteld vanuit je eigen perspectief. Dat weet ze dan weer haarfijn te ontrafelen gebruik makend van Cognitive Behavior Therapy. Moeilijke term maar anders gezegd. Reflectie is een goed middel om de zaken op een rijtje te krijgen en van daaruit je plan te trekken. Verbeeld je zelf in een ruimte met (lach)spiegels welke spiegel geeft jou het echte plaatje? Met een goede balans tussen persoonlijke connectie en zakelijkheid leidt ze je naar de spiegel met jouw naam erop. Dit geeft positieve energie die je nodig hebt want je was er ten slotte niet zonder rede.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Frans! Wat mooi omschreven!

Ik heb bij Different Coaching een kort traject doorlopen waar ik enorm veel aan heb gehad. Ik ben hierbij geholpen door Judith Migchels. Judith luistert echt naar je vragen en verhaal. Ze geeft... Ik heb bij Different Coaching een kort traject doorlopen waar ik enorm veel aan heb gehad. Ik ben hierbij geholpen door Judith Migchels. Judith luistert echt naar je vragen en verhaal. Ze geeft adviezen waar je meteen dezelfde dag nog mee aan de slag kunt. Lekker praktisch! Ze is van alle markten thuis dus kan met heel veel dingen meedenken. Top! Aanrader hoor!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Marloes, dat is helemaal super!

van den Oetelaar-Vestjens

Heb er echt iets aan gehad.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Ellen, dat is fijn te horen!

Obsidian Mastering

Super!