Jordy Kamphorst

Heb een goede ervaring gehad, doordat Judith op een prettige manier mij goede inzichten heeft gegeven.

Reactie Different Coaching:

Dank voor je feedback Jordy! Super te horen!

Maarten van Ham

De persoonlijke begeleiding en warmte van Judith Migchels als mijn coach heb ik als zeer prettig ervaren. We hebben goede inhoudelijke gesprekken kunnen voeren die mij geholpen hebben anders te... De persoonlijke begeleiding en warmte van Judith Migchels als mijn coach heb ik als zeer prettig ervaren. We hebben goede inhoudelijke gesprekken kunnen voeren die mij geholpen hebben anders te (leren) kijken naar situaties en mijn aandeel hierin. Dit heeft mij nieuwe inzichten gegeven waarmee ik kan groeien als professional en mens in mijn dagelijks functioneren. Ik heb mooie tools aangeboden gekregen die ik kan inzetten om bepaalde situaties te herkennen en tijdig mijn gedrag op de juiste manier aan te laten sluiten op de situatie.

Reactie Different Coaching:

Maarten dankjewel voor de fijne samenwerking en jouw feedback. Super te horen!
We houden graag contact, tot later :-)

Ashween Gaja

Als een belangrijke investering in mijn werkleven zowel als in mijn privéleven. Ontzettend blij dat ik deze keuze heb gemaakt! Had een doel om de juiste beslissingen te maken in de periode waar ik... Als een belangrijke investering in mijn werkleven zowel als in mijn privéleven. Ontzettend blij dat ik deze keuze heb gemaakt! Had een doel om de juiste beslissingen te maken in de periode waar ik nu ben en ik wilde een betere zelfreflectie. Beide is fantastisch gelukt.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Ashween voor je feedback! Super te horen!
Nogmaals dank ook voor het heerlijke kadootje :-)

Syntegon Packaging Solutions

Succesvolle ervaring met een zeer goede coach die bij mij de juiste knoppen heeft gevonden.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Pierre! Wat fijn te horen!!
We houden graag contact.

Jasper S

Super, Judith is zeer deskundig, vriendelijk, oprecht geinteresseerd en een luistert goed. Dit alles om samen tot een goed loopbaanadvies te komen. Het hele traject heeft mij enorm geholpen en ik... Super, Judith is zeer deskundig, vriendelijk, oprecht geinteresseerd en een luistert goed. Dit alles om samen tot een goed loopbaanadvies te komen. Het hele traject heeft mij enorm geholpen en ik zou het iedereen aanbevelen die twijfels over zijn/haar carriere heeft. Ga zo door Judith!

Reactie Different Coaching:

Wat gaaf te horen Jasper! Dankjewel en heel veel plezier bij de nieuwe werkgever.
We houden contact! 😃

Vereniging Mensa Nederland

Coachingsgesprekken over teamrollen

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Christianne voor je reactie. Wat fijn te horen!
We houden contact :-)

Praktijk Tjitske

Een passende begeleiding op je onderzoek vraag

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Tjitske! Heel erg fijn te horen!

Tim van Mierlo

Zeer prettige, professionele en persoonlijke begeleiding door Judith van Different Coaching. Hierdoor heb ik de stap durven te zetten om als zelfstandige te gaan beginnen.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Tim! Heel veel succes en we houden contact!

Elizan Thelosen

Erg prettige ervaring gehad met Different Coaching. Zij werken met een hands-on methode die perfect aansloot op de behoefte die ik had. Technieken en oefeningen worden afgewisseld met theorie,... Erg prettige ervaring gehad met Different Coaching. Zij werken met een hands-on methode die perfect aansloot op de behoefte die ik had. Technieken en oefeningen worden afgewisseld met theorie, waardoor ik de handvaten kreeg die ik nodig had.

Reactie Different Coaching:

Super te horen Elizan! Dankjewel! We houden contact :-)

Anouk van Zandvoort

Judith haakte als coach in op de thema’s die ik aanbracht. Dat zorgde direct voor herkenbaarheid en daarmee liet ze me verder nadenken. Haar brede achtergrond sprak me aan, ze geeft je opties om... Judith haakte als coach in op de thema’s die ik aanbracht. Dat zorgde direct voor herkenbaarheid en daarmee liet ze me verder nadenken. Haar brede achtergrond sprak me aan, ze geeft je opties om over na te denken en te onderzoeken. Heel concreet.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Anouk! Graag voor je gedaan!