Pieter van Beekveld

Een hele fijne en proffesionele coach. Het traject heeft er voor gezorgd dat ik weer positief en met veel energie in het leven sta. De manier hoe zij mij spiegelt was soms confronterend maar... Een hele fijne en proffesionele coach. Het traject heeft er voor gezorgd dat ik weer positief en met veel energie in het leven sta. De manier hoe zij mij spiegelt was soms confronterend maar daardoor erg effectief. De drive in mijn job is weer 100% terug. Veel dank hiervoor!!

Reactie Different Coaching:

Super te horen Pieter!! Daar gaat het allemaal om.
We houden graag contact :-)

SGS Maco Customs Service B.V.

Judith heeft, met als haar ervaring als coach, een waardevolle rol gespeeld in de persoonlijke groei die ik de afgelopen periode door heb gemaakt.

Reactie Different Coaching:

Dat is super om te horen Ruud! Dankjewel en we houden contact :-)

Lorentz Casimir Lyceum

Zeer positief. Judith Migchels is een betrokken en zeer kundige coach en een prettige gesprekspartner.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Matthijs, dat is super te horen :-) We houden graag contact.
Fijne dag!

Tamara

Judith heeft mij binnen no time weer op de rit gekregen nadat ik met burnout klachten ben uitgevallen op het werk. Het is soms best confronterend om een spiegel voorgehouden te krijgen, maar ze... Judith heeft mij binnen no time weer op de rit gekregen nadat ik met burnout klachten ben uitgevallen op het werk. Het is soms best confronterend om een spiegel voorgehouden te krijgen, maar ze voelt goed aan wat je nodig hebt. Ik ga nog lang profijt hebben van de technieken die ik heb geleerd!

Reactie Different Coaching:

Super te horen Tamara! Top! Dank voor je reactie :-)

Dominique

Zeer professionele en fijne coaching!

Wat fijn te horen Dominique! Dankjewel 😃

PRO Groep

Het afgelopen half jaar heb ik een coaching traject doorlopen bij Different Coaching. Judith heeft mij absoluut geholpen om mijn rol van Algemeen Directeur met bijbehorende verantwoordelijkheden... Het afgelopen half jaar heb ik een coaching traject doorlopen bij Different Coaching. Judith heeft mij absoluut geholpen om mijn rol van Algemeen Directeur met bijbehorende verantwoordelijkheden beter te kunnen uitvoeren. Zeer waardevol!

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Nanco! Dat is super te horen!

Jan van Brabant College

Persoonlijk en to the point.

Reactie Different Coaching:

Dankjewel Dirk-Jan, dat is super te horen!

Martin Schrap - TU/e

Coaching met een grote C.

Reactie Different Coaching:

Martin dankjewel! :-) Fijn te horen!
Stay in touch!

E. van Wingerden

Scherpe persoonlijke coaching

Jordy Kamphorst

Heb een goede ervaring gehad, doordat Judith op een prettige manier mij goede inzichten heeft gegeven.

Reactie Different Coaching:

Dank voor je feedback Jordy! Super te horen!