Deskundigheid van de dierenarts
8.5/10
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
9.5/10
Klantvriendelijkheid van de assistente

Familie Bik

Wij komen helemaal uit Haarlem met onze kater bij de Paul van der Heijden, dierenarts gespecialiseerd in orthopedie, gelijk de juiste diagnose en behandeling ingezet. Dat geeft vertrouwen.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Het dier en de zorg staat centraal
zeer gespecialiseerd in orthopedie, gelijk de juiste diagnose en behandeling ingezetoperatie en nabehandeling uitstekend uitgevoerd, ons goed geinformeerd, heel klant- en diervriendelijk en servicegericht.
Denken mee.

Lizet Scholte

Zeker aan alle verwachtingen voldaan!!

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Vriendelijk en kundig personeel.

Geen verbeterpunten.

Ilse Harmsen

Jazeker. Prettig dat ik tot nu toe met al mijn vragen bij jullie terecht kon.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Vriendelijke artsen en assistenten die goed meedenken. Ook lukt het altijd goed om snel een afspraak te maken.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Klein verbeterpunt, in elk geval 's avonds moet je vaak nog ongeveer 10 minuten wachten vanaf het tijdstip dat de afspraak zou aanvangen totdat je geholpen wordt door de arts. Met gestreste huisdieren is sneller altijd beter.

T. van den Oever

Ja

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Altijd zeer klant- en diervriendelijk

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Alex van Hout

Zeker. In combinatie met de kleine praktijk an de Nieuwe Binnenweg - vlakbij onze woning - is de uitgebreide kliniek aan de Pascal erg prettig om alle diensten te kunnen gebruiken

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Gemakkelijk bereikbare locatie aan de Pascalweg 4. Gratis parkerenšŸ‘šŸ»
Vriendelijke ontvangst en ondersteuning
Goede toelichting na de behandeling en beantwoorden van vragen
Fijn om een dag na de behandeling gebeld te worden om te vragen naar status

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Voor een prettige manier om de wachttijd te overbruggen zou een betere kwaliteit koffie via een goede automaat kunnen worden aangebodenšŸ˜Š

Shanna Harinck

Ja hoor.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Vriendelijkheid, na een behandeling/complicatie terugbellen en informeren naar de toestand van het dier.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Hm, misschien de informatie vooraf aan een behandeling doorbellen i.p.v. een algemene mail over het onderwerp (een konijn is toch weer anders dan een hond/kat).

S. Kruithof

Zorg is prima, ik werd over alles goed ingelicht.

Goede service.

Geen.

Marc Groenenboom

Zeker: alle aspecten die ik belangrijk vond zijn aan bod geweest, onze kat is fantastisch lief behandeld en we hebben handvaten om de klachten waarvoor we kwamen aan te pakken.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

De assistentes waren zeer lief en zorgzaam voor de kat en zeer kundig in bijvoorbeeld het afnemen van een buisje bloed.

Ronald Rozekrans

Ja tot op heden heb ik geen klachten

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Kom hier al jaren en in volle tevredenheid.