Deskundigheid van de dierenarts
8.5/10
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
9.5/10
Klantvriendelijkheid van de assistente

Mélisande Buitenkamp

Nu al 17 jaar het enige adres dat ik volledig vertrouw.
Het welzijn van het dier staat voorop, en er wordt ingespeeld op nieuwe ontwikkelingen/onderzoeken.
Dus dit ziekenhuis is niet het...

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Er valt altijd te praten over afwijken van standaard procedures als dit in het belang van het dier is.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Enige dat ik me kan bedenken is misschien wat geluidsisolatie in het rustige kamertje zodat je daar echt rustig kunt zitten.

Selma Bruntink

Het was mijn eerste keer maar is me zeker goed bevallen.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Voor mij was het de eerste keer dat ik bij hun kwam puur door goede recensies gelezen te hebben op internet. En dat klopt. Super aardig personeel, snel plek en wordt goed geadviseerd.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Ik vindt het belangrijk dat je je gehoord voelt en dat is hier zeker het geval. En ze denken ook goed met je mee. Ga zo door!

Sharon Verhoek

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Het omgaan met dieren is bij ons bij andere dierenartsen vele malen anders bevallen als bij jullie.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Nagels knippen van katten op de site zetten kon ik nergens terug vinden:)

Verheij

Ja we worden altijd prima en correct geholpen

Zeer vriendelijk personeel

nee

T. van Burk

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Veel aandacht voor vragen over het probleem met het huisdier en er wordt tijd genomen om hier informatie over te geven.

Weinig verbeterpunten.
Belangrijk vindt ik het meedenken met de klant in het belang van het huisdier.

Dobbinga

Ik ben speciaal naar jullie toegekomen voor Janneke N. Zij is heel betrokken en meent dit echt.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

De betrokkenheid van Janneke de dierenarts.

Lopes Cardozo

bereikbaarheid, meedenken en klantvriendelijkheid

Gouw

Zorg is prima

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Baliemedewerksters zijn vakkundig en vriendelijk

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Lindsey Bennik en David Molina (Bedrijf L. Bennik: Computerzuster)

Ja, absoluut. Onze kat had een snee in zijn voet en het bloedde hevig, en we konden direct terecht. Fijn want op zondag si er haast geen enkele dierenarts open.
De arts was onwijs vriendelijk...

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Lief zijn voor de dieren, kundigheid, duidelijkheid en openheid. Zeer professionele arts!!!

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Ik vind het belangrijk dat elk dier behandeld wordt zoals onze Rex afgelopen zondag. Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met dierenartsen (met name de Minimax vroeger voor mijn moeders huisdieren) maar dit is echt een verfrissende ervaring. Ik kom vol vertrouwen a.s maandag terug voor de controle!

Molenaar

Ik ben heel erg tevreden over de zorg. Als je twee honden hebt zoals ik die regelmatig wat mankeren en duur voer moeten eten maak ik mij zorgen over de kosten die toch echt aan de forse kant zijn.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Mijn mening over de dierenartsen is uitstekend. Allemaal. Maar sommige assistentes staan erbij, tonen geen enkele interesse en zeggen geen woord. Dat ervaar ik als onprettig. Ga dan liever weg. Soms lijkt het alsof ze geen affiniteit met dieren hebben. Althans zo interpreteer ik dat.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Bijvoorbeeld. 2 keer meegemaakt. OK voor mijn hond. Ik spreek af dat ik erbij blijf tot ze slaapt. Echter slaapt hond lief na het eerste spuitje niet. Ze willen haar meenemen terwijl ze wakker is. NEE zeg ik. Ik ga pas weg als ze slaapt. Ongelovig staren ze mij beiden aan. Ik spreek iets af. Kom dat dan na. Affiniteit??
Zo ook met wakker worden. Vroeger hoorde ik een hond vreselijk jammeren. Ineens riep ik.....is dat mijn hond?? JA. Ik vloog ernaar toe. Nam haar in mijn armen en ze was stil. LIEFDE. Ja. Ik overdrijf. Ik weet het. Ben zo intens gek op mijn honden. Maar ik wil het gewoon zo. Heel erg graag.