Deskundigheid van de dierenarts
8.5/10
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
9.5/10
Klantvriendelijkheid van de assistente

Jolande Groenenboom

De zorg is prima, daarom blijf ik ook komen. Alleen het uitlopen van het spreekuur en het wachten wordt wel een standaard dingetje.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

De vele mogelijkheden van het bedrijf. Je hoeft niet snel te worden doorgestuurd.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Ik heb een paar keer ervaren dat er niemand aanwezig is achter de balie in de wachtkamer. 1x daarvan heb ik tijdens spreekuur zeker 10 minuten staan wachten voordat ik af kon rekenen en naar huis kon. En gisteren zat ik er ook buiten openingstijden en kwam er nog iemand met een hond (blijkbaar spoed, gezien de tijd) de deur werd open gedaan door een andere wachtende klant en ik heb geen idee hoe lang die mensen met hun hond hebben moeten wachten voor er iemand kwam, want na lange tijd werden wij binnen geroepen en was er nog steeds niemand achter de balie.

E.S. van Koperen

Bij diverse bezoeken alleen maar goede dingen gezien. Dus ja..

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Arts zeer prettig. Geeft duidelijk uitleg. Draait er niet om heen.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Een absoluut verbeterpunt is het opnemen van de telefoon. Dit is zeer slecht. Diverse keren gebeld en uiteindelijk maar opgehangen. Je blijft heel lang in de wacht en iedere keer weer het verhaal dat ze hun best om zo snel mogelijk te reageren. Niet dus . Ook bij het indrukken van een 9 word je niet teruggebeld. Jammer

P. Herfst

Er is meer dan aan onze verwachtingen voldaan

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

De tijd nemen en rustige uitleg

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Op dit moment niet, gaat vooral zo door

Joyce de Bos

Ja.

1. Op tijd geholpen.
2. Oprechte zorg voor Shekel, mijn kat.
3. Goede adviezen.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Ik was bij het maken van de afspraak vergeten om expliciet te vragen om Nikkie en/of dokter J. Vestjens. Helaas werd Shekel toen door iemand anders geholpen. Natuurlijk ook deskundig. Misschien is het goed om hier wat meer aandacht aan te schenken door het huisdier in het computersysteem automatisch aan de vertrouwde arts en andere deskundigen van het dierenziekenhuis te koppelen.

Shirley

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Kon snel terecht ,wordt heel goed gekeken en uitleg gegeven.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Zijn belachelijk hoge prijzen voor een spoedconsult. Het is al vreselijk dat je dier zo ziek is dat je laat op de avond met spoed naar de dierenarts moet. Dan 95 euro voor alleen het komen en dan nog wat er bij komt aan behandeling en medicatie.

Jolanda van Buuren

Voor ons tot nu toe steeds goede verzorging geleverd.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Er wordt goed aan mijn voldaan wanneer ik aangeef onze hond met geduld te benaderen ivm met zijn angst en onzekerheid.

Ilona

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Klantvriendelijk deskundig en altijd liefdevol voor de dieren

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Vaste klanten en goede betalende klanten waarderen en ook nieuwe medewerkers hierover informeren zodat men zich niet weer als nieuwe klant voelt

Petra Rouwet

Wij komen al ruim 14 jr bij jullie. En elke keer als wij langs komen is er super veel tijd voor de vragen en de uitleg. Een afspraak maken is soepel en makkelijk. Als je naar een specifieke arts...

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Komen al jaren bij jullie. En elke keer weer de liefde en geduld die er is bij jullie. Nu ook weer met onze ouwe dame yari. Vol liefde de behandelingen gedaan. En een zeer duidelijke uitleg van wat we nu gaan doen.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Blijf zo doorgaan zo als het nu al jaren gaat. Super dames aan de balie. En de lieve artsen. Niets veranderen.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Tot twee maal toe niet terecht kunnen óf een spoedconsult betalen voor een kat die al onder behandeling was want ziek, voor een klant van 15 jaar die nooit om niets is gekomen, is beneden alle peil. Het mailtje met een telefoonnummer om te bellen was ook om niets, want geen voice mail en er werd niet opgenomen.
Zoals u weet ben ik met beide katten naar een andere kliniek gegaan. Frits is dood, Loes komt niet meer terug bij jullie.

Reactie Dierenziekenhuis Rotterdam:

Beste mevrouw van de Graaff,
Wij hebben u geprobeerd te bellen en tevens ons nummer achtergelaten in de mail. Wij hebben ook uitgelegd dat bij een vol spreekuur er geen mogelijkheid is om te plaatsen. Alleen spoed gaat tussendoor. Daar moeten we een spoedconsult voor rekenen. Wij proberen altijd te kijken om ergens plek te creëren. Als u nog in gesprek wilt dan horen wij dat graag.

A.Latour

Snelle werkwijze