Martine

Goedkoop maar kwaliteitvol. Snelle levering.

Bezorger belde aan zoals gevraagd en zette het pakket niet zomaar aan de deur.

Dirk-Jan Moedt

Erg goede producten.

Lage prijzen, kwaliteits producten en snelle levering.

Naiemi

Ik heb een konijnen hok besteld. De eerste keer was de verpakking heel duidelijk beschadigd. Daarom heb ik de verpakking niet geopend. Zij hebben nieuwe hok gestuurd en de beschadigde verpakking... Ik heb een konijnen hok besteld. De eerste keer was de verpakking heel duidelijk beschadigd. Daarom heb ik de verpakking niet geopend. Zij hebben nieuwe hok gestuurd en de beschadigde verpakking meegenomen. Bij het openen van de tweede verpakking was een onderdeel van het hok duidelijk beschadigd. Ik heb foto's en email gestuurd. Maar ik heb van Dierenverblijf geen reactie op mijn email ontvangen.

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling.
Dat is wel heel vervelend! Wij hebben even terug gezocht, maar uw email van 2-06 is op 3-6 beantwoord. Misschien dat deze in uw ongewenste email terecht is gekomen? U kunt ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. We willen het in ieder geval graag voor u oplossen.

Evelien Nuyts

Zeer goed

Levertijd, verpakking, artikel en omschrijving

Yvonne

Vanuit Amsterdam een keer op vakantie naar Zeeland geweest en kwamen langste deze winkel. Even binnengestapt en verschillende producten voor onze katten gekocht. Wat een assortiment! En de... Vanuit Amsterdam een keer op vakantie naar Zeeland geweest en kwamen langste deze winkel. Even binnengestapt en verschillende producten voor onze katten gekocht. Wat een assortiment! En de medewerker was ontzettend vriendelijk! Weer thuis aangekomen heb ik nu een aantal keer online besteld.

Vriendelijk personeel, groot assortiment. Heldere en duidelijke website.

Beste Yvonne,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat leuk om te horen dat u ons heeft bezocht! Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog vaker van dienst zijn.
Met vriendelijke...
Beste Yvonne,

Carmen

Heel fijn bedrijf

Snelle levering, en vriendelijke klantenservice

Beste Carmen,
Bedankt voor de beoordeling.
Beste Carmen,
Bedankt voor de beoordeling.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent! We doen er alles aan om dat zo te houden. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog vaker van dienst zijn!

Jos

Goede service

Behulpzaam

Gerdien Flapper

Vlot geleverd. Blij met konijnenren.

Stevig hok.

Beste Gerdien,
Bedankt voor uw beoordeling.
Goed om te horen dat de levering vlot is verlopen. Veel plezier met de konijnenren!

Y Fehr

Er was een fout gemaakt maar die is zeer snel hersteld

Snelle levering en goede communicatie

Jef

Sbel geleverd, correcte producten