Mj

Top bedrijf

Vanessa Lopes

Nou, met mijn eerste ervaring raad ik deze service helemaal niet aan! Ik plaatste om 10.50 uur een bestelling voor twee producten waarvan de website zei dat ze beschikbaar waren. Na 17.00 uur werd... Nou, met mijn eerste ervaring raad ik deze service helemaal niet aan! Ik plaatste om 10.50 uur een bestelling voor twee producten waarvan de website zei dat ze beschikbaar waren. Na 17.00 uur werd ik gecontacteerd met de mededeling dat de producten niet meer leverbaar waren en pas op maandag zouden arriveren, en dat de levering op dinsdag (een week later) zou plaatsvinden. Toen ik vroeg of er een mogelijkheid was om minimaal één product te ruilen voor bezorging de volgende dag kreeg ik te horen dat hij zei dat het onmogelijk was omdat de bezorger al was vertrokken. Het is onaanvaardbaar dat het verzoek 's ochtends wordt gedaan en alleen wanneer ze sluiten om te informeren over wat er is gebeurd.

Beste Vanessa,
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste Vanessa,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat jammer dat u niet tevreden bent! We willen dit dan ook graag voor u oplossen. U kunt altijd wanneer u problemen hebt contact opnemen met onze klantenservice.

Inge van Hoof

Overzichtelijk website, mooie producten en goede prijzen!

Snelle verzending

Pw been

Mooi kippenhok één minpuntje het slotje van het leghok werkt niet goed

Snelle levering mooi hok

Beste PW Been,
Beste PW Been,
Bedankt voor uw beoordeling!
Wat fijn dat u tevreden bent over het hok! Jammer van het slotje. We willen dit voor u oplossen hoor, u mag contact op nemen met onze klantenservice.

C Gimbergh

Zeer goed, ben uiterst tevreden

caroline carrette

Moeilijke start door eerste levering die niet bij ons geleverd werd, alhoewel men zei van wel, maar super tevreden over de verdere afloop, correcte firma, waarvoor dank

goeie communicatie

Beste Caroline,
Beste Caroline,
Bedankt voor uw beoordeling!
Fijn om te horen dat u tevreden bent. We proberen er alles aan te doen om u zo goed mogelijk te helpen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog vaker van dienst zijn.

Marie-Louise Klanderman-Klei

Snel en netjes geleverd

Evers

Top communicatie.

Reageren super snel en maken het gelijk in orde.

dieren verblijf

Het was de eerste keer dat we er iets van kochten en heel tevreden over

op 2 dagen tijd hadden we onze bestelling al en heel vriendelijk als ze ht kwamen brengen

P Bochove

Uitstekende service!

Product zoals omschreven, snel verzonden en een bijgeleverde factuur voor de administratie. Heel fijn !