Jessica

Correcte communicatie, fantastische spulletjes

Nancy

Super leuke speurlessen, waar de hond zichtbaar plezier in heeft

Bram, Monique & Mies

Toen we Mies net uit het asiel hadden geadopteerd, bleek dat ze erg energiek en leergierig was maar ook onzeker.
Niet zo vreemd natuurlijk, in een nieuwe situatie en als 'rescued dog' vanuit Roemenië in het asiel te zijn gekomen.

De proefles was dan ook kort en onzeker. Een maand of 2 later gingen we het nog eens proberen. Wat bleek....ze is een fantastische speurneus! Ze vindt het super leuk, heeft een mega focus en maakt grote sprongen voorwaarts. Het is erg leuk om zo met je hond bezig te zijn en haar te zien groeien in haar doen maar ook in haar zelfvertrouwen. Wij gaan zeker door met de speurlessen bij Marijn. Ze heeft ècht oog voor de hond, de mens en de combinatie die het werk mogen verrichten. Erg fijn! Een echte aanrader dus ook!

Anja van Rijnsbergen

Ik heb al verschillende honden gehad in mijn leven en heb altijd geprobeerd een sport te vinden die bij de hond past. Deze keer heb ik dat gevonden bij Dierenlantijntjes. Marijn, de drijvende kracht... Ik heb al verschillende honden gehad in mijn leven en heb altijd geprobeerd een sport te vinden die bij de hond past. Deze keer heb ik dat gevonden bij Dierenlantijntjes. Marijn, de drijvende kracht achter Dierenlantijntjes verzorgt de speurlessen, kort uitgelegd, verstoppertje voor gevorderden. Ze leert jou en je hond door samen te werken een “slachtoffer” te vinden. Het mooie van haar lessen is dat de liefde voor de hond voorop staat, alles wat je leert is vanuit respect voor de capaciteiten van de hond. De hond wordt uitgedaagd om zijn neus te gebruiken en doordat jij als handler de hond volgt en zijn lichaamstaal leest kom je bij je “ slachtoffer “ uit.
Wat ik heel erg fijn vind van deze lessen is het feit dat Marijn de lessen echt opbouwt en afstemt op het niveau van de hond en de handler, ook toen een van mijn honden door een wat moeilijkere tijd ging, zetten we een stapje terug zodat de lessen toch een fijn uitje bleven.
Mijn honden zijn ook altijd super blij om Marijn te zien en tevreden en moe aan het eind van de les.

Wilma Sijl

Wij ervaren het speuren bij Dierenlantijntjes als prettig, duidelijk, oog voor hond en begeleider, met passie, beide mens en hond elke les verder te laten komen. Als we thuis komen is onze hond moe... Wij ervaren het speuren bij Dierenlantijntjes als prettig, duidelijk, oog voor hond en begeleider, met passie, beide mens en hond elke les verder te laten komen. Als we thuis komen is onze hond moe maar voldaan en valt hij in een diepe slaap. Het maakt dat we elke les met plezier naar “Speuren met fun” gaan.

Ellie Maartens

Vrijdag een koelmat besteld en zaterdagmiddag al thuis,
goede service....niets over te zeggen.
Vrijdag een koelmat besteld en zaterdagmiddag al thuis,
goede service....niets over te zeggen.
Maar helaas was de koelmat binnen 5 min. al in honderd stukken gebeten dat was minder. Dus nu nooit meer 'n koelmat voor ons hondje...

Jeannette

Dierenlantijntjes is heel klant gericht en speciale verzoeken zijn geen probleem. In goed overleg wordt er iets heel mooi’s ontworpen en het is een feest om samen met mijn hond samen te spelen met... Dierenlantijntjes is heel klant gericht en speciale verzoeken zijn geen probleem. In goed overleg wordt er iets heel mooi’s ontworpen en het is een feest om samen met mijn hond samen te spelen met de snuffelmat en snuffel botten.

Wilma Sijl

Vriendelijk en adequaat geholpen. Besteld product had ik snel in huis. De geleverde producten zijn van zeer goede kwaliteit en bij advies word je prettig geholpen.

Nancy

Een hele fijne, op maat gemaakte 5 meter lijn gekocht. Mooi product, goede kwaliteit, prima vriendelijke service!

Karin

Ziet er mooi en goed gemaakt uit.