J. Vesters

Uitstekend

B. Slagter

Goed en verzorgd dieren hotel, waar mijn kat een heel relaxte tijd heeft gehad

Evelyn de Valk

Prettige en vriendelijke ontvangst

Van Wolferen

Ik had netjes de dieetvoeding in zakjes gedaan en gelabeld. De dame die het ontvangst deed gaf op een zeer onvriendelijke manier aan dat ze deze manier van voer aanleveren niet wensen. Dit kan... Ik had netjes de dieetvoeding in zakjes gedaan en gelabeld. De dame die het ontvangst deed gaf op een zeer onvriendelijke manier aan dat ze deze manier van voer aanleveren niet wensen. Dit kan anders naar mijnsinziens.

Fam. Stolwijk

Prima goed bevallen.

Niek en Anita (Guus)

Een kleine 2 jaar geleden hield in enen het Dierenpension in Almere het voor gezien.
Na wat speurwerk kwam het Dierenhotel in Eemnes als een meer dan goede vervanger naar voren.
Inmiddels...
Inmiddels is Guus alweer 4 maal de gast geweest in dit uitstekende hotel. Meneer heeft het altijd prima naar z’n zin en gaat altijd vrolijk kwispelend met zijn verzorgster mee. Vriendelijke medewerkers die we altijd kunnen bereiken als we willen weten hoe het gaat met onze Guus. Hij is inmiddels flink op leeftijd dus het blijft altijd even spannend als hij een dag of 10 van huis is.
Gelukkig gaat het tot nu toe allemaal prima dankzij de goede verzorging!

Rosalinde de Graaf

Al jaren bekend bij ons.
Onze eerste hond Max ging hier graag heen. Nu ook onze tweede hond Dex er gebracht.

Guinness

Blije en opgewekte hond terug gekregen. Had het duidelijk naar zijn zin gehad.

Schiller

Goede zorg en down to earth

Jongewaard

Na 10 dagen nam ik hond Kaatje weldoorvoed weer mee.
Kreeg de indruk dat ze goed verzorgd was. De ontvangst bij binnenkomst en weggaan was vriendelijk.