Fam. Stolwijk

Prima goed bevallen.

Niek en Anita (Guus)

Een kleine 2 jaar geleden hield in enen het Dierenpension in Almere het voor gezien.
Na wat speurwerk kwam het Dierenhotel in Eemnes als een meer dan goede vervanger naar voren.
Inmiddels...
Inmiddels is Guus alweer 4 maal de gast geweest in dit uitstekende hotel. Meneer heeft het altijd prima naar z’n zin en gaat altijd vrolijk kwispelend met zijn verzorgster mee. Vriendelijke medewerkers die we altijd kunnen bereiken als we willen weten hoe het gaat met onze Guus. Hij is inmiddels flink op leeftijd dus het blijft altijd even spannend als hij een dag of 10 van huis is.
Gelukkig gaat het tot nu toe allemaal prima dankzij de goede verzorging!

Rosalinde de Graaf

Al jaren bekend bij ons.
Onze eerste hond Max ging hier graag heen. Nu ook onze tweede hond Dex er gebracht.

Guinness

Blije en opgewekte hond terug gekregen. Had het duidelijk naar zijn zin gehad.

Schiller

Goede zorg en down to earth

Jongewaard

Na 10 dagen nam ik hond Kaatje weldoorvoed weer mee.
Kreeg de indruk dat ze goed verzorgd was. De ontvangst bij binnenkomst en weggaan was vriendelijk.

van den Hout

Zeer kundig bedrijf waar dingen tot in de puntjes geregeld is. Mijn hond gaat er graag naartoe.

Vlierman

Nette kleinschalige opvang met veel hondenkennis

F. Koetsier

Ik heb goed ervaringen met dit bedrijf. Ze vangen mijn dieren tijdens mijn vakantie altijd goed op. Vriendelijk personeel. Wel veel vaccinatie vereisten.