Simone Rabel

Ongeveer 4 jaar lang komen onze hondjes volgens mij met veel plezier. De oudste wordt al dol als we auto uit stappen.

Anita van Baaren

Wel goed gevoel. Vondt t wel moeilijk bij aankomst Beer gelijk af te geven, niet te zien wat zijn verblijf was. Maar met halen kwam Beer relaxt terug. Wel belangrijk.

Daphne van kalken

Fijne opvang, schoon, vriendelijk en met aandacht voor mijn huisdier.

Maryse van Styrum

Super!!

Nero

Wij zijn zeer tevreden over het Dierenhotel. Onze hond is daar zeer goed verzorgd en er is goed rekening gehouden met onze wensen voor hem mbt wat hij nodig heeft. Tevens wanneer wij belden om te... Wij zijn zeer tevreden over het Dierenhotel. Onze hond is daar zeer goed verzorgd en er is goed rekening gehouden met onze wensen voor hem mbt wat hij nodig heeft. Tevens wanneer wij belden om te vragen hoe het met hem ging kregen we een uitgebreide update. Fijne communicatie, ook voorafgaand aan zijn verblijf. Wij blijven hier zeker komen met hem.

Bianca van Riet

Ik laat mijn Sam hier met een gerust hart achter.

J. Vesters

Uitstekend

B. Slagter

Goed en verzorgd dieren hotel, waar mijn kat een heel relaxte tijd heeft gehad

Evelyn de Valk

Prettige en vriendelijke ontvangst

Van Wolferen

Ik had netjes de dieetvoeding in zakjes gedaan en gelabeld. De dame die het ontvangst deed gaf op een zeer onvriendelijke manier aan dat ze deze manier van voer aanleveren niet wensen. Dit kan... Ik had netjes de dieetvoeding in zakjes gedaan en gelabeld. De dame die het ontvangst deed gaf op een zeer onvriendelijke manier aan dat ze deze manier van voer aanleveren niet wensen. Dit kan anders naar mijnsinziens.