Kimberly de Jager

Super blij dat mijn hond hier terecht kan, ze weten heel goed met honden om te gaan waardoor mijn hond altijd een goed verblijf heeft.

EA

Onze hond heeft het hier altijd prima naar haar zin

Saskia

Sinds een aantal jaren verblijft onze reu Marlowe regelmatig in het Dierenhotel 't Gooi. We zijn blij dat hij daar met andere honden kan spelen wat hij geweldig vindt. Bij aankomst marcheert hij dan... Sinds een aantal jaren verblijft onze reu Marlowe regelmatig in het Dierenhotel 't Gooi. We zijn blij dat hij daar met andere honden kan spelen wat hij geweldig vindt. Bij aankomst marcheert hij dan ook met de verzorg(st)er mee zonder naar mij om te kijken, maar is dan gelukkig ook weer blij als ik hem kom ophalen. Ook als eigenaar wordt je zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.

Michael

Onze toch best lastige hond lijkt het prima naar z'n zin te hebben bij deze leuke mensen.

Sylvia

Heel blij met deze opvang voor onze hond. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik laat hier onze hond altijd met een goed gevoel achter en dat maakt het voor de baasjes een stuk makkelijker om op... Heel blij met deze opvang voor onze hond. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik laat hier onze hond altijd met een goed gevoel achter en dat maakt het voor de baasjes een stuk makkelijker om op vakantie te gaan.

Laura de Vrieze - Portengen

Heel erg goed. Onze hond komt altijd vrolijk kwispelend binnen en gaat weer vrolijk met ons mee naar huis.

Hans Sluijter

Helaas kan onze kat Moh niet praten anders zou hij absoluut zeggen dat het hem prima bevallen was tijdens het zoveelste verblijf in het Dierenhotel.
Je wordt altijd vriendelijk begroet en het...
Je wordt altijd vriendelijk begroet en het verblijf ziet er ook prachtig uit. Kortom top!

Tommy

Fijn logeeradres, alles goed geregeld, vriendelijke mensen en schoon dierverblijf

Bert Kos

Een goed hotel voor onze Hummer