Ruth Gerritse

Het Dierenhotel is altijd weer een ontzettend fijne plek, waar ik poes Beertje met een zeer gerust hart achterlaat.

Wilma Romijn

Toppers waar mijn handgekleurd op is

Hagting

Dit jaar ontevreden

Fam. Wiese

Onze 2 katten verbleven hier 10 dagen. Het was hun 3e verblijf hier en ze komen hier zeker weer terug. Alle katten hebben er een eigen verblijf met binnen en buiten deel, maar ze mogen naar eigen... Onze 2 katten verbleven hier 10 dagen. Het was hun 3e verblijf hier en ze komen hier zeker weer terug. Alle katten hebben er een eigen verblijf met binnen en buiten deel, maar ze mogen naar eigen behoefte ook los. Er wordt precies gekeken wat welke kat nodig heeft. Heel fijn.

Cynthia van der Roest

Super pension ! Onze vorige hond kwam hier al en nu onze Coco. Ze zijn erg goed voor de dieren.

Fam van deuveren

Heel rustig rustig en schoon dierenhotel.
Wij laten onze hannah met een gerust hart achter.
Ze observeren u dier goed,en geven u fijne toelichting hoe u dier het hier heeft gehad.
Wij...
Heel rustig rustig en schoon dierenhotel.
Wij laten onze hannah met een gerust hart achter.
Wij hadden veel wensen voor onze hond ,en dit hotel voldeed aan al onze wensen.
Wij blijven bij dit dieren hotel terug komen.
Wij willen alle medewerkers bedanken,voor onze hannah voor de goede zorgen voor haar.

Frans

Zeer vriendelijk, meedenkend personeel. Onze hond voelt zich hier thuis.

Patricia

Onze lieve Spots komt al meer dan 10 jaar bij Bas en zijn team met heel veel plezier, een kleinschalig en zorgzaam dierenhotel.

fam. van Wijk

Onze toch wel wat bejaarde teckel, 13,5 jaar heeft het volgens ons reuze naar haar zin als ze gaat logeren bij Dierenhotel 't Gooi

Marchien Stalenhoef

Heel tevreden