Bart

Fijne plaats om je hond een paar dagen te laten verblijven. Goede hygiëne, vriendelijk personeel

C.Ruiters

Wij brengen onze kater Moos sinds een tijdje hierheen als we op vakantie gaan. Wij vinden het personeel erg begaan met de dieren en erg vriendelijk.

Esther

Onze hond is al een paar keer hier geweest, we worden altijd enthousiast ontvangen, en als we hem weer komen ophalen ziet hij er altijd blij en tevreden uit😉

Ageeth van Brakel

Zeer goed, dier en klantvriendelijk

Beer

Helemaal prima. Professioneel, vertrouwd en zorg met liefde.

Rob Klaver

Floor wordt hier snel op zijn gemak gesteld en erg vriendelijk ontvangen en gaat dan ook vrolijk met zijn tijdelijke baasje mee.

Loek de Winter

Deskundig, sympa

S. Helmer

Goed! Mijn hond is iedere keer blij als ze wordt gebracht. Springt direct uit de auto en wil maar al te graag naar binnen. Bij het ophalen wil ze eerst de begeleiders gedag zeggen. Hond blij, baas... Goed! Mijn hond is iedere keer blij als ze wordt gebracht. Springt direct uit de auto en wil maar al te graag naar binnen. Bij het ophalen wil ze eerst de begeleiders gedag zeggen. Hond blij, baas blij :)

Kimberly de Jager

Super blij dat mijn hond hier terecht kan, ze weten heel goed met honden om te gaan waardoor mijn hond altijd een goed verblijf heeft.

EA

Onze hond heeft het hier altijd prima naar haar zin