Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding?
Bent u telefonisch goed geholpen?
Was de omgang met uw huisdier prettig?
Wat vond u van de deskundigheid van de dierenarts?

Prive

Ze zijn best duur tegenwoordig voorheen juist hier omdat het redelijk was in prijs, in vergelijking met andere dierenartsen nu is dat juist andersom! Ook niet vaak duidelijk of je de volgende keer...

Waar blinken wij in uit?

Fijn dat we eerder terecht konden nog speciaal voor terug gebeld, net 15 min verschil met huidige tijd. Eerder dat we toch de bahandel kamer konden betreden

Wat zijn de verbeterpunten?

Prijs omlaag, duidelijk aangeven wat de kosten zijn zodat dit geen verassing is achteraf! Bij begandeling waar 't diertje niet aan mag komen het bedrag de pan uitruist bij leveren!

Dennis Blommendaal

Prima!

M Domini

Heel vriendelijk, eerlijk en kundig. Zo wel de assisente als de dierenarts. Ze belde na twee daagjes ook nog terug om te vragen hoe het gaat. Super meiden ! Dank jullie wel .. het gaat al heel goed...

Duidelijk en kundig

Blom

Lieve betrokken medewerksters. Ze geven goed advies en super lief voor onze hond.

Waar blinken wij in uit?

Zorg is heel goed. Dierenarts twijfelde over de darmen van onze hond en netjes doorverwezen.

Ed Drijvers

Goede ervaringen jammer dat na operatie in Rotterdam er geen fisuotherapeut in Papendrecht is

Waar blinken wij in uit?

In liefdevolle relatie met mijn huisdier

Michel Pols

Heel goed

Grotere wachtkamer

Kikkert HOUSE OF APLIOMS

Goed geholpen deskundig .

Esther

Professioneel, denkt mee met de klant.
Mogen wel iets eerder openen.

Vriendelijkheid en geduld

Wat zijn de verbeterpunten?

De praktijk zou een uurtje eerder of langer open mogen zijn om werkende mensen meer mogelijkheden te geven.

ML Quak

Erg vriendelijke en zachte mensen tegen over de hond

Vriendelijkheid en kundig

Wat zijn de verbeterpunten?

Ik zou terug gebeld worden over info over onze hond. Maar dit is nog nuet gebeurd.

Joke Meerhof

Adequaat en vriendelijk geholpen