Hoe tevreden ben je over onze klantenservice?
Kun je in de webshop gemakkelijk vinden wat je zoekt?
Hoe tevreden ben je over onze bestelprocedure?
Hoe tevreden ben je over de aflevering van je bestelling?

Harriet

Zeer tevreden

Alles was prima

B dekker

Zeer tevreden

Van Audenhove Davy

Heel tevreden

Saskia

Heel tevreden, snelle levering, top!

Armanda de Vries

Prima, snelle verzending

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Btw niet achteraf nog bij product berekenen.

Jan Veenhof

Zeer tevreden!, goed advies ! Snelle levering.! En ook nog eens de beste prijs!! YES!

Levering was super snel!

Kippie

NIET.
Je krijgt een Zipzakje thuis met een sticker van het bedrijf.
NIET.
Je krijgt een Zipzakje thuis met een sticker van het bedrijf.
Echter alle informatie over het product ontbreekt; sterker nog; er staat niet eens op het zakje wát in het zakje zit.
geen pruductgegevens, geen analyse, geen Houdbaarheidsdatum.
Wat mij betreft misleiding aangezien deze manier van verpakken nergens vermeld word..
Op deze manier weggegooid geld aangezien ik het product niet geef aan mijn dieren zonder alle info erover te weten.
Met deze manier van verpakken weet ik niet eens of ik het bestelde product ontvangen heb.

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Reactie op mail & originele verpakkingen meesturen waar alle verplichte informatie op vermeld staat.

G van der Leden

Heel tevreden

nee

Goldfish

Redelijk, alles is makkelijk te vinden en normaal geprijsd. Maar GLS is een afknapper.

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Geen GLS meer gebruiken, op internet staan er HONDERDEN RECENTE KLACHTEN over GLS; van niet aanbellen tot diefstal. Ze waren dan ook te laat en de track&trace stond de halve dag op "chauffeur onderweg" terwijl hun distributie centrum 5 minuten verderop staat! Ik zat urenlang op hete kolen, want mijn huisdier zat om de medicatie te springen. Ik was al bezig met een andere oplossing te zoeken toen de koerier eindelijk aankwam.

Jullie klachtenservice aan de telefoon was wel uitstekend.

Zolang julie GLS blijven gebruiken denk ik NIET dat ik nog gebruik maak van jullie webwinkel.

Petra Bakker

De advertentie klopte niet met het geleverde product. Via de chat ontstond er irritatie omdat er niet oplossingsgericht werd gekeken. De volgende dag is er telefonisch contact geweest en zijn we tot... De advertentie klopte niet met het geleverde product. Via de chat ontstond er irritatie omdat er niet oplossingsgericht werd gekeken. De volgende dag is er telefonisch contact geweest en zijn we tot een oplossing gekomen. Het negatieve gevoel is hiermee weggenomen.

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Zorg dat producten en site synchroon lopen. Wijzigingen in assortiment snel bijwerken./