Hoe tevreden ben je over onze klantenservice?
Kun je in de webshop gemakkelijk vinden wat je zoekt?
Hoe tevreden ben je over onze bestelprocedure?
Hoe tevreden ben je over de aflevering van je bestelling?

Emile Hesta

Geen klachten tot hier toe.

neen

Vonnie

Zeer tevreden

Ben tevreden

MMD Lievense

Brigida

Goede website

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Graag een factuur nasturen en de telefoon opnemen.

Vicky

Niet

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Geen track n trace voor medicatie bij dit warm weer is onverantwoord om het in de (metalen!!) brievenbus te laten leveren zonder dat de klant weet wanneer het wordt geleverd. 2 bestellingen op 3... Geen track n trace voor medicatie bij dit warm weer is onverantwoord om het in de (metalen!!) brievenbus te laten leveren zonder dat de klant weet wanneer het wordt geleverd. 2 bestellingen op 3 waarvan de levering ruim te wensen overlaat, is slecht voor jullie statistieken. De ‘ik begrijp het’-larie waar jullie klantendienst mee afkomt is ergerlijk en niet bevorderlijk Voor probleemoplossing. En dan nog de schuld op de klant steken, omdat het op vrijdagavond besteld is? Wat voor een giftige klantendienst, bende dictims zijn jullie? Heb halve sterren gegeven, maar als het kon, kregen jullie 0 sterren van mij.

Tip voor klanten: bestel NOOIT op vrijdagavond, dan wacht je een week op je bestelling. Maandag of dinsdag is beter.
Nòg beter zou zijn om hier nooit te bestellen, maar da’s een persoonlijke keuze, natuurlijk.

marc

Ik zou het niet weten

Willie van den Hurk

Coby Koekkoek

Niet

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Stuur een bevestigingsmail zodat je weet of het goed gegaan is. En wees vriendelijk aan delefoon

Liliane Posson

Uiterst te vreden