Duidelijke website met goede kwaliteitsproducten. Met korting bij hogere afname.

De korting die verkregen wordt als er een x-aantal produkten aangeschaft worden.
Geen verzendkosten boven een bestelling van 60 euro.

nvt

Bestelling liep perfect

Duidelijk site

Tjip Lub

Ik koop bij jullie altijd diteetvoedr voor mijn bejaarde katten. Ik woon in Alkmaar dus daar is ook mijn dierenarts. Julie assortimetn is verbazingwekkend groot en wat ik bestel is meestal prompt... Ik koop bij jullie altijd diteetvoedr voor mijn bejaarde katten. Ik woon in Alkmaar dus daar is ook mijn dierenarts. Julie assortimetn is verbazingwekkend groot en wat ik bestel is meestal prompt leverbaar per bodedienst (NL: carrier). Ook als ik aan de balie kom dan vind ik meestla wat ik zoek. Het enioge punt van kritiel is het op onvoorspelbare momenten verschijnen en verdwijnen van de mogelijkheid te laten bezorgen op een afhaalpunt. Dat is voor mij belangrijk omdat mijn katten niet zouden begrijpen dat een buurman bij wie hun voer staat niet thuis is. Maar ook dat is overkomelijk, als het echt moet dan rijd ik naar Schagen.

Ja, zie boven

Geef DHL een schop en neem gewoon PostNL

John van Berloo

Snel en duidelijk en concurrerend aanbod

niels aalzum

snelle levering en duidelijke website

naar jaren lang duur voer te hebben gekocht een keer een droog houd zak (royal canin) en een dekseltje voor nat voer hebben gekregen ben ik van mening dat de vaste terugkerende klant wel wat meer beloont mag worden.

Goede swrvice

Klantenservice

Zitac Vet 100 Mg, moet ons hondje gebruiken van de dierenarts.
Dit remt ontsteking van de maag, terwijl ons hondje daar veel last van heeft.
Ze neemt het 3 x pd. Gedurende 28 dgn met een...
Zitac Vet 100 Mg, moet ons hondje gebruiken van de dierenarts.
Dit remt ontsteking van de maag, terwijl ons hondje daar veel last van heeft.
Ze neemt het 3 x pd. Gedurende 28 dgn met een tussen stop van 14 dgn.
Zodra de klachten terug komen begin ik haar het middel opnieuw te geven en dat helpt echt zeer goed.
De heftige pijn heeft ze dan niet meer, zo onderhouden we het.

Makkelijk te vinden.
Bestelling ging makkelijk.
Goed middel.
Veel uitleg.

Zoals medicijnen, had ik liever bezorgd gehad als pakket ivm het een duur middel is en het ook bij de verkeerde persoon in de brievenbus kon komen.

Neen

Liesbeth

Na eerst een week te hebben afgewacht op de nog niet geleverde bestelling heb ik ze gemaild waarom het zo lang duurde. Het bleek dat 1 product van de bestelling niet op voorraad was bij de... Na eerst een week te hebben afgewacht op de nog niet geleverde bestelling heb ik ze gemaild waarom het zo lang duurde. Het bleek dat 1 product van de bestelling niet op voorraad was bij de groothandel en het in backorder stond. Dat kan gebeuren, alleen had ik daar eerder van op de hoogte gesteld willen worden ,zodat ik wist waar ik aan toe was. Ze stelde voor om het andere product op te sturen wat ik fijn vond en de rest later te versturen. Het mail contact verliep er na prima en werd goed op de hoogte gehouden

De klant op de hoogte brengen als een product niet gelijk leverbaar is. In mijn geval stond er op dat moment op de site dat het op voorraad was.

Snelle levering en goedkoop.