Erg goed

Snelle accurate afhandeling van bestellingen.

Top

Snelle levering.

lana

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Reactie is erg snel wanneer je een mail stuurt.

Goede service

H.M. Lubach

Fijne webwinkel met een groot assortiment, makkelijk bestellen waarbij je netjes op de hoogte gehouden wordt van de voortgang van de bestelling, gemak van achteraf kunnen betalen, snelle...

Groot assortiment.

Geen!

Marcel

Website loopt vast bij Apple telefoon en tablet bij het klikken op de winkelwagen. Bij een Windows laptop werkt het wel.

Snelle levering duidelijke website

Na mijn bestelling zie ik op de website mijn ordernr krijg hierover helaas geen mail dus mocht de bestelling zoek raken heb ik geen ordernr. Bij de meeste online bestelling krijg je een bevestigingsmail. Bij levering boven de 60 euro geen verzendkosten vind ik nogal aan de hoge kant. Wel een mail dat mijm bestelling onderweg is. Als ik binnenkort ontwormingsmiddel wil aanschaffen loont dat niet de moeite omdat online te doen ivm verzendkosten. Andere bedrijven met dezelfde artikelen zijn de verzendkosten boven de 30 euro gratis. Voor de rest prima site en service

Netjes verzorgd

snelheid levering, ik heb een week moeten wachten, aangezien het voer was en mijn hond enkel en alleen die brokken mag heeft hij een dag zonder gezeten. Of zet erbj dat het een week levertijd is.

Renske

Netjes verpakt. Snelle verzending.

Voordelige prijs vergeleken met andere bedrijven.