Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Snel en vriendelijk

Reactie Dieetwebshop:

Bedankt voor je bestelling en je review! Mocht je ooit producten missen in onze webshop, dan horen we het graag!
Team Dieetwebshop

Katinka van der Beek

Groot assortiment, snelle levering zonder problemen. Ik kreeg een cadeautje bij mijn eerste bestelling 😀 Enige minpuntje: de voedingswaarden die op de website beschreven staan per product, kloppen... Groot assortiment, snelle levering zonder problemen. Ik kreeg een cadeautje bij mijn eerste bestelling 😀 Enige minpuntje: de voedingswaarden die op de website beschreven staan per product, kloppen niet altijd.

Reactie Dieetwebshop:

Hallo Katinka,
Hallo Katinka,
Bedankt voor je feedback, mocht je een keer zien of denken dat de voedingswaarden niet goed op onze webshop staan dan horen we dit heel graag van je. Mocht het inderdaad niet kloppen kijken we dit meteen na en passen het eventueel aan.
Vriendelijke groet,
Sarah
Dieetwebshop

Nuri van Elk

Excellent

Sandra Van Thurenhout

Super snelle levering! Goed ingepakt en tevreden over de producten

Annemiek Lindhout

Super.

Bezoeker

Ik kocht voorheen bij een collega webshop maar nu ik jullie gevonden heb ben ik fan. Assortiment prijs en service zijn top

Caroline Hupkens

Zeer goed