Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Mijn product was in de aanbieding, waarschijnlijk omdat de inhoud verkeerd was.

Reactie Dieetwebshop:

Beste klant, wat vervelend dat je bestelling niet helemaal goed was. Heb je toevallig al contact opgenomen met onze klantenservice over dit probleem? We kunnen namelijk helaas niks hierover vinden.... Beste klant, wat vervelend dat je bestelling niet helemaal goed was. Heb je toevallig al contact opgenomen met onze klantenservice over dit probleem? We kunnen namelijk helaas niks hierover vinden. De Cheesepops zijn gewoon in de aanbieding, niet omdat het om een andere inhoud zou gaan. Ik help je graag verder!
Team Dieetwebshop

Pamela Hoogeveen

Fijne site, snelle levering. Filter mag wel iets uitgebreider en verzendkosten vrij bedrag hoog, vooral voor vaste klanten. Prijzen mogen wel iets scherper.

Esther Roest

Eerste ervaring, prima

Cor Wols

Keurige levering, makkelijk bestellen

Prettige website om producten te vinden, te kopen en verder te winkelen. Snelle levering van bestelde artikelen. Snelle en correcte afhandeling van kleine fout in de levering. Producten zelf voldoen... Prettige website om producten te vinden, te kopen en verder te winkelen. Snelle levering van bestelde artikelen. Snelle en correcte afhandeling van kleine fout in de levering. Producten zelf voldoen ruimschoots aan de eisen.

Olga Hendrix

Goede site, levering, service met breed assortiment

Josephine

Super goede ervaring! Altijd netjes op tijd verzonden en indien er iets niet klopte, werd het heel netjes en uitstekend opgelost! Mijn favoriete webshop om koolhydraatarme producten te bestellen!

Prima, snelle levering

christa Vros

Super fijne en snelle levering

marnix Waegebaert

Alles verloopt vlotjes....doe zo verder