Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Monica

Goede en veel producten

Jeanet Verhaard

Luc Nijns

Snelle levering en veel keuze.

Brenda Koorstra

Dieetwebshop

Goede ervaring

Ynske Janssen

Veel keuze, snel geleverd

Lorena Sabio

De producten geven ten onrechte het idee dat ze echt minder koolhydraten bevatten. En terugsturen is op eigen kosten. Het is ook niet mogelijk het zelf terug te brengen, zelfs als je in dezelfde... De producten geven ten onrechte het idee dat ze echt minder koolhydraten bevatten. En terugsturen is op eigen kosten. Het is ook niet mogelijk het zelf terug te brengen, zelfs als je in dezelfde stad woont.

Reactie Dieetwebshop:

Hoi Lorena,
Hoi Lorena,
Wat vervelend om te horen. We hebben alle voedingswaarden op de website vermeld. Laat ons aub weten als er iets niet klopt dan kunnen we dit ook direct aanpassen. Ben je ervan op de hoogte dat we de netto koolhydraten communiceren ? Dit zijn de koolhydraten minus de polyolen (deze verlaten het lichaam meteen) wellicht zie je daar verschil tussen?
Natuurlijk mag je de producten terug brengen als je bij ons in dezelfde stad woont. Mocht je dit al hebben verstuurd dan vergoeden we de verzendkosten. Stuur me een mail onder vermelding van Marieke naar klatenservice@dieetwebshop.nl

Product prima ontvangen in de originele verpakking en niet los in een doos gekieperd