Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Veel keus suikervrije producten

Erica Ritskes

Duidelijk site,mooie aanbiedingen, snelle levering

Goede ervaring

Jordan

Vrijdag besteld niet zaterdag geleverd maar dinsdag. Product was in orde en lekker

Goedemorgen.
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakket later is geleverd, helaas hebben wij dit niet altijd in de hand en zijn wij hierin afhankelijk van onze vervoerders.
Sorry...
Goedemorgen.
Fijne dag gewenst
Groet Team Dieetwebshop

Ik heb de bestelling na ruim een week nog steeds niet ontvangen.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Je pakket ligt al enige tijd voor je klaar bij het door jou aangegeven afhaalpunt. Heb je hier geen tracking van ontvangen ? Neem een volgende keer even contact op met onze klantenservice dan kijken we even met je mee.
Sorry voor het ongemak.
Groet Team Dieetwebshop

Product is niet aangekomen. Al eerder doorgegeven, maar er is geen contact met mij opgenomen.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik kan hier geen eerder bericht over vinden. Volgens de tracking is je pakket bezorgd, ik zal je het bewijs van bezorging even mailen en dan hoor ik graag je reactie daar op en kijken we naar een gepast oplossing,
Groet Team DIeetwebshop

Altijd goede levering en snel.

Altijd een fijne en snelle bezorging

Esther Edward

Had wat besteld, zou de volgende dag aan moeten komen is nooit aangekomen.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor je review, Ik zie dat DPD wat vertraging heeft opgelopen maar dat je pakket vandaag bezorgd gaat worden. Mocht het de volgende keer langer duren neem dan even contact op met onze klantenservice via klantenservice@dieetwebshop.nl. Dan kunnen ze met je kijken naar een gepaste oplossing.
Team Dieetwebshop