Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Hannie Hoffman

Snelle levering, ingrediënten lijst klopt niet altijd dat is eef jammer

Goedemorgen Hannie,
Goedemorgen Hannie,
Bedankt voor je feedback, we doen ons uiterste best alle eventuele wijzigingen zsm aan te passen. Mocht er toch onverhoopt ooit iets niet helemaal kloppen dan horen wij dit natuurlijk graag.
Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet, Sarah Dieetwebshop

Henriette Koren

De bestelling op zich is goed verlopen.Wel heb ik een vraag aan de bakkers van 't Stoepje. Nu blijkt dat de broodmix een andere receptuur heeft, wil ik graag weten of en wanneer de oude vertrouwde... De bestelling op zich is goed verlopen.Wel heb ik een vraag aan de bakkers van 't Stoepje. Nu blijkt dat de broodmix een andere receptuur heeft, wil ik graag weten of en wanneer de oude vertrouwde receptuur weer terugkomt?

Hallo Henriette,
Bedankt voor je feedback, ik heb de bakker van het stoepje net gesproken en deze geven aan het recept niet te hebben aangepast van de broodmix op onze webshop.
Mocht je...
Hallo Henriette,
Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je ons altijd even een mailtje sturen.
Vriendelijke groet,
Sarah Dieetwebshop

Mirjam Brunekreeft

Prima bedrijf en snelle verzending.

Kathleen

Top producten en zeer ruim assortiment

Inge Boom

Bestelling dreamfields pasta

Sandra Stroosnijder

Ruime keuze, snelle levering

Thecla Visser

Prima producten en een nog snellere levering

Adel BARAZI

Snelheid levering .

Krista Schouten

Goed assortiment, snelle levering.

FL

Ik zou het prettig vinden als ik bij de selectie op ingredienten ook nog zou kunnen kiezen/selecteren op het onderwerp zoetstoffen, zodat je synthetische zoetstoffen makkelijk kunt onderscheiden van... Ik zou het prettig vinden als ik bij de selectie op ingredienten ook nog zou kunnen kiezen/selecteren op het onderwerp zoetstoffen, zodat je synthetische zoetstoffen makkelijk kunt onderscheiden van natuurlijke. Ook handig zou zijn: high en low FODMAP als keuze optie.

Reactie Dieetwebshop:

Bedankt voor de tips, we gaan het zeker overwegen en kijken wat de mogelijkheden zijn.