Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Jeannette

Goede ervaring met het bedrijf, het versturen van producten door het bedrijf heel snel. Maar de DHL waar het mee verstuurd wordt is waardeloos het duurt behoorlijk dagen voordat je wat ontvangt.... Goede ervaring met het bedrijf, het versturen van producten door het bedrijf heel snel. Maar de DHL waar het mee verstuurd wordt is waardeloos het duurt behoorlijk dagen voordat je wat ontvangt. PostNL was beter leverde ook sneller.

Prive

Reactie Dieetwebshop:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat jammer te lezen dat je niet tevreden bent. Kun je ons aangeven wat hier de reden van is? Ik zie dat er geen contact is opgenomen met de klantenservice. Graag hoor ik de reden en kijken we samen naar een gepaste oplossing. Je kunt een mailtje sturen naar klantenservice@dieetwebshop.nl
Sorry voor het ongemak.
Groet Team Dieetwebshop

Ellen Duivenvoorden

Jolanda Boxem

Altijd snelle verzending en goede producten

Inge Koolen

Prima service

Roza Van der vliet

Gemakkelijk te bestellen,zonder suiker,goed voor mij omdat ik diabetes type 2 heb en moet letten op mijn voeding.

Elly van Leeuwen

Netjes afgehandeld