Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

G.h Wittekamp

Wel jammer dat van sommige producten je alleen grote hoeveelheden kan bestellen. Dat weerhoud mij om het product te kopen.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Vrijwel al onze producten zijn ook los te koop. Kun je aangeven om welk producten het gaat , dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Je kunt het beste een mail sturen naar klantenservice@dieetwebshop.nl
Groet Team Dieetwebshop

Lidija Horak

Delivery was slow.. usually says tomorrow but in your case it was more then 4 days.and I pay more to get product faster.

Good morning
Good morning
Thank you for your review. How annoying that you received your package a little later than you are used to from us. I see DHL has experienced delays during delivery, unfortunately that happens sometimes and we do not always have control over this. You cannot pay more for faster delivery. Normally all orders placed before 10 p.m. on workdays are delivered the next day.
Sorry for the inconvenience

M. Soer

Ik had 2 artikelen besteld en deze werden apart verzonden, dus 2x verzendkosten betaald

Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Ik zie dat je een bestelling hebt geplaatst met 1 product, deze is inmiddels ook geleverd. Bestellingen verzenden wij altijd in een keer, hiervoor hoeft je nooit dubbele verzendkosten te betalen. Ik kan ook geen andere bestelling van je vinden. Kun je ons via mail laten weten om welke bestelling dit zou gaan. Dat kan naar klantenservice@dieetwebshop.nl , dan kunnen we het nakijken en voor je oplossen .
Groet Team Dieetwebshop

Claudia De Natris

👍🏻

Nu goed ,voordien problemen met de verpakking ,laatste bestelling was in een kleine doos en zat alles stevig vast ,ook een andere en betere leverancier ,goed zo

Prima, veel keuze

Richard Sleurink