Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Prettige website om producten te vinden, te kopen en verder te winkelen. Snelle levering van bestelde artikelen. Snelle en correcte afhandeling van kleine fout in de levering. Producten zelf voldoen... Prettige website om producten te vinden, te kopen en verder te winkelen. Snelle levering van bestelde artikelen. Snelle en correcte afhandeling van kleine fout in de levering. Producten zelf voldoen ruimschoots aan de eisen.

Olga Hendrix

Goede site, levering, service met breed assortiment

Josephine

Super goede ervaring! Altijd netjes op tijd verzonden en indien er iets niet klopte, werd het heel netjes en uitstekend opgelost! Mijn favoriete webshop om koolhydraatarme producten te bestellen!

Prima, snelle levering

christa Vros

Super fijne en snelle levering

marnix Waegebaert

Alles verloopt vlotjes....doe zo verder

Snel en vriendelijk

Reactie Dieetwebshop:

Bedankt voor je bestelling en je review! Mocht je ooit producten missen in onze webshop, dan horen we het graag!
Team Dieetwebshop

Katinka van der Beek

Groot assortiment, snelle levering zonder problemen. Ik kreeg een cadeautje bij mijn eerste bestelling 😀 Enige minpuntje: de voedingswaarden die op de website beschreven staan per product, kloppen... Groot assortiment, snelle levering zonder problemen. Ik kreeg een cadeautje bij mijn eerste bestelling 😀 Enige minpuntje: de voedingswaarden die op de website beschreven staan per product, kloppen niet altijd.

Reactie Dieetwebshop:

Hallo Katinka,
Hallo Katinka,
Bedankt voor je feedback, mocht je een keer zien of denken dat de voedingswaarden niet goed op onze webshop staan dan horen we dit heel graag van je. Mocht het inderdaad niet kloppen kijken we dit meteen na en passen het eventueel aan.
Vriendelijke groet,
Sarah