Reviews

9.1 / 10
5802 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Product informatie op de website
9/10
Snelheid levering
9.2/10
Klantenservice na uw bestelling
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Aanbod / assortiment
8.8/10

5802 Reviews

Anoniem

8/10

Comform verwachting


Francis Moerkerk

10/10

Zeer goede service met snelle verzending


Marjolein

10/10

Zeer veel keuze en snelle levering. Helaas al 2keer meegemaakt dat mijn bestelling stuk was bij levering, (dit komt door vervoer) maar beide keren kreeg ik tegoed op mijn account gestort ik vind het... Zeer veel keuze en snelle levering. Helaas al 2keer meegemaakt dat mijn bestelling stuk was bij levering, (dit komt door vervoer) maar beide keren kreeg ik tegoed op mijn account gestort ik vind het super dat ze op die manier compensatie bieden.
Dit kan je bij een volgende bestelling als korting gebruiken.


A De Lange

10/10

Lekkere snacks met weinig koolhydraten


Wim Van Hoorick

10/10

Positief


Diennie Westeneng

10/10

Prima


Anoniem

7/10

De verzending was vrij traag, wat te maken kan hebben met het grote aantal diverse producten.
Door de combinatie van zware producten (jams en drinkmaaltijden) met kwetsbare producten (reep en...
De verzending was vrij traag, wat te maken kan hebben met het grote aantal diverse producten.
Door de combinatie van zware producten (jams en drinkmaaltijden) met kwetsbare producten (reep en koekjes) is helaas wat schade ontstaan: de chocoladereep was in meerdere brokken gebroken en enkele koekdoosjes waren ingedeukt, met één gebroken koek als gevolg.

Reactie Dieetwebshop:

Goedemorgen,
Bedankt voor je review. ik zie inderdaad dat DHL wat vertraging heeft opgelopen tijdens het bezorgen van je pakket en dat deze daarom 1 dag later is geleverd. Helaas hebben wij...
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. ik zie inderdaad dat DHL wat vertraging heeft opgelopen tijdens het bezorgen van je pakket en dat deze daarom 1 dag later is geleverd. Helaas hebben wij dit niet altijd in de hand. Wat vervelend dat er producten zijn gebroken. Als je hier even een mailtje over stuurt naar onze klantenservice lossen zij het voor je op. Dat kan naar klantenservice@dieetwebshop.nl geef daarin even aan om welke producten het gaat.
Sorry voor het ongemak
Groet Team Dieetwebshop


Anoniem

4/10

Tweede bestelling, eerste keer producten bijna over datum en nu een kapotte fles. 1 Grote kliederzooi in de doos, kleding en vloer. Gewoon een papiertje wikkelen om glaswerk en meegeven aan DHL... Tweede bestelling, eerste keer producten bijna over datum en nu een kapotte fles. 1 Grote kliederzooi in de doos, kleding en vloer. Gewoon een papiertje wikkelen om glaswerk en meegeven aan DHL werkt niet. Beide keren wil men op je account de schade vergoeden voor de volgende bestelling. Je moet dan apart contact opnemen dat je geld terug wilt. Tot op heden 2x bestelling gedaan, 2x matige levering en afhandeling.

Reactie Dieetwebshop:

Goedemorgen.
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent.
Indien producten korter dan 3 maanden houdbaar zijn vermelden wij dit altijd op de website en bieden wij...
Goedemorgen.
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent.
Indien producten korter dan 3 maanden houdbaar zijn vermelden wij dit altijd op de website en bieden wij deze met korting aan, wellicht heb je dit over het hoofd gezien.
We streven ernaar om onze producten zo zorgvuldig mogelijk in te pakken en helaas gaat het tijdens het transport weleens mis. Ik zie dat het betaald bedrag van de producten inmiddels aan je is terugbetaald.
Onze excuses voor het ongemak
Groet Team Dieetwebshop


Petra Meka

1/10

Niet tevreden om laatste bestelling, 3x gemeld en geen reactie ontvangen. Jammer…….

Reactie Dieetwebshop:

Goedemorgen Petra,
Bedankt voor je review. Wat jammer te lezen dat je niet tevreden bent over je bestelling en geen reactie hebt ontvangen. Ik zie dat er meerdere malen een mail aan je is...
Goedemorgen Petra,
Bedankt voor je review. Wat jammer te lezen dat je niet tevreden bent over je bestelling en geen reactie hebt ontvangen. Ik zie dat er meerdere malen een mail aan je is gestuurd met een oplossing. Is deze misschien tussen je spam terecht gekomen?
De producten zijn in ieder geval inmiddels aan je vergoed.
Sorry voor het ongemak
Groet Team Dieetwebshop


Stéphanie Peeters

10/10

Zeer goed maar niet meer veel skinny sauce